Follow my blog with Bloglovin

2013. április 20., szombat

Catrice Hip Trip Limited Edition-előzetes



Eyeshadow Palette
01 Haunting melody
4.99 Euró

Hydrating Bronzing Powder,    Satin Blush
4.49 Euró,                          3.99 Euró

Sheer Lip Colour
01 The salmon dance, 02 Wheels on fire, 03 Nude and Rude
3.99 Euró

Ultimate Nail Lacquer
01 Blue Highway, 02 Green Days, 03 The salmon dance, 04 Wheels on fire, 05 Nude and Rude
2.79 Euró

Passport  Cover
4.99 Euró

/Először is: Jelentem, visszatértem! :) Sajnos az elmúlt egy-két hétben nem sok időt tudtam fordítani a blogra, mivel kórházban is voltam, meg ugyebár haza utaztam picit, így elintézni való is akad ilyenkor bőven..de próbálom behozni a lemaradást! : ) /

Egy újabb Catrice trend kiadást mutatok be ma nektek. Első látásra engem nem fogott meg ebből semmi, azt tudom mondani hogy szépek-szépek, de semmi extra. Maximum a körömlakkokra azért kíváncsi vagyok, hogy is festenek majd élőben. Főleg a zöld színű ami felkeltette az érdeklődésemet, nem tudom miért, de most nagyon rá vagyok kattanva erre a színre..:D
Megjelenés: május-június
Magyarországon még nem tudom hogy kapható lesz-e.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Wow, így nem tűnik rossznak. De ki tudja milyen valójában! :)

    VálaszTörlés
  2. Áhh, a zöld a legjobb *.* :D Imádom! :D Jó poszt!

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )