Follow my blog with Bloglovin

2013. április 29., hétfő

Heti képgyűjtemény

A mai naptól minden visszatér a régi kerékvágásba, ami a blogot illett, sőt próbálok minél több és tartalmasabb posztot létrehozni nektek. : )

Először is kezdem a szokásos Heti képgyűjtemény poszttal-ami sajnos 2 hétig elmaradt-igyekszem minden képhez egy kis kommentárt is fűzni, hogy miért is választottam az adott képet erre a hétre.

Hangulatos kis szoba, nagyon tetszik ez a megoldás : )

Ez a szett nagyon megtetszett, ideális szerintem délutáni sétákhoz a nagy melegben, vagy a partra kinézni is szuper. A kalapok nem tartoznak a kedvenceim közé, de ehhez az összeállításhoz kifejezetten bejön.

Nail design: Számomra tökéletes: pink színű, csillogós, strasszköves..kell ennél több? Igaz ez műkörmös kép, és én azt az utóbbi időben eléggé mellőztem, de azért elfogadnám..:)

Ez a menta zöld platform..<3

Hair style: Elbűvölő loknik + masni, imádoom :)

Nagyon szép ez a napbarnított bőr, biztos sokat napozik a csaj..:) 

Babarózsaszínű ajkak YSL rúzzsal...még hasonló színű rúzsom sincs, de most úgy érzem hogy be kell egyet szereznem..valaki nem tud dupe-t mondani erre a rúzsra? :)

Itt a nyakunkon a bikini szezon..ti sportoltok rendszeresen? :)

Ékszertárolás, és itt van végre a napszemcsik időszaka is: ) Én olyan nehezen találok magamnak megfelelő napszemcsit, ti hogy álltok ezzel a dologgal? :)

Heti best of körömlakk: elfogadnám, igazán csodás kék színe van ennek a Butter lakknak.

Oda vagyok a magassarkú cipőkért, de nekem közel sincs ennyi csodás darabom..

Imádom a neonos rucikat..<3 Bár nekem a legtöbb kiegészítőm és ruhám neon pink színű..:)

Heti make-up: Nude
Úgy gondolom hogy nyáron a kevesebb smink jobban mutat, főleg egy napbarnított arcon : )

Diy ötlet: egyszerű fekete melltartóból varázsolj dögös szerkót ;)

Desszert: hmm fincsi gyümölcstál <3

Szép hetet kívánok nektek csajsziik! : )

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Ahhh, a lakk, és a rúzs.... :)

    VálaszTörlés
  2. Azt az első szettet én is elfogadnám. =) A napozást már megkezdtem, sportolni lusta vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. uhh az a Butter lakk, annyi színt kinéztem már a márkától ez is nagyon tetszik :)
    Ismét jó képeekt válogattál össze és már hiányoltam a bejegyzéseidet :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )