Follow my blog with Bloglovin

2013. április 11., csütörtök

BYS eyeshadow - Pastel- teszt

Mikor megjelent Magyarországon ez a márka, akkor elsőnek az oldalon sok-sok termékükbe beleszerettem a képek alapján. Majd mikor már terveztem, hogy megrendelem őket, akkor összefutottam velük az egyik bizsus/sminkes bolt polcain. Nagyon megörültem, igaz, nem volt olyan hatalmas a kínálat, mint a webshopban, de azért vettem egy-két dolgot, és még talán olcsóbban is árulták őket.

Alig vártam hogy kipróbáljam, vajon ennyi pénzért milyen minőséget is kaptam,a tapasztalataim egyelőre vegyesek, mindegyik terméket amit megvettem már többször használtam, így most úgy döntöttem, hogy ma a pasztell színű szemhéjfeték palettámat mutatom be nektek.


A csomagolás egyszerű, műanyag, látszik, hogy egy olcsóbb kategóriás termékről van szó, de engem igazándiból nem zavar. A színeknél átlátszó a csomagolás, így jól látszódik, mi is van belül.
A doboz jól záródik, könnyen nyitódik.
A termék hátulján megtalálhatóak az összetevők, és egyéb tudnivalók is.



Mivel már nem most vásároltam, így "szűz" állapotában nem készült róla kép, akkor még nem is gondoltam rá, hogy egyszer a blogomban fogom bemutatni nektek..
Szóval első látásra szép, pasztell színeket tartalmaz a paletta, pontosan 5 matt árnyalatot.

Alappal

Nos, a színek nem a legerőteljesebbek, építgetni kell őket rendesen, és alap nélkül nem érdemes használni.
A festék közepesen porzik, mondjuk nedves ecsettel még nem próbáltam ki őket. 
Tartósságát tekintve sem a legjobb, mert egy egész napot nem bír ki még alappal sem, igencsak elkezd kopni néhány óra után.

Szóval kicsit csalódott vagyok, pedig egy kis címkére még rá írták, hogy új, intenzív formulát tartalmaz, de még ez sem az igazi..

Ára:690 Ft

A webshop-ban megtaláljátok, ha valakinek esetleg felkeltette az érdeklődését.

Hamarosan jövök a neon paletta tesztjével is!

Nektek megvan ez a paletta? 
Használtatok már BYS termékeket?

Puszii, Ivett

3 megjegyzés:

  1. Nem ismerem a BYS termékeit, de a swatchok alapján ez a paletta nekem túl halvány, pedig kicsit erőteljesebb szinekkel szép lenne :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van BYS palettám, szeretem is. A neont akartam nagyon de már sehol sem volt. :(((

    VálaszTörlés
  3. A háttérben már látom a kis neont, gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )