Follow my blog with Bloglovin

2015. június 1., hétfő

Eucerin Sun Oil Control Napozó Krém-Gél arcra SPF50+ ~ Vélemény

Sziasztok! Talán nem is írhatnék jobbkor erről a termékről, amikor a legjobban támadnak a káros UV sugarak. Bevallom eddig nem foglalkoztam az arcom védelmével különösebben, de most már ez szerencsére megváltozott,észhez kaptam, és így kipróbáltam egy kifejezetten arcra való fényvédőt, róla olvashattok most véleményt, hogyan is vált be nekem.


Az Eucerin Sun Oil Control napozó krém-gél arcra való termékét tesztelem már egy ideje, először is a külsejéről ejtenék pár szót. Kartondobozban találjuk, ahol többek közt magyarul is megtalálunk minden fontosabb dolgot a termékről.
A termék maga henger alakú, kupakos megoldással. Ami viszont a legjobban tetszik, hogy pumpás adagolója van, ami higiénikus ugyebár, könnyen adagolható, és egy pumpálással elegendő krémet lehet vele kinyerni.


Mit is ígér ez a termék?
A megbízható UV-szűrőket, biológiai sejtvédelmet és faggyútermelődést szabályozó technológiát alkalmazó ultrakönnyű krém-gélt kifejezetten zsíros, pattanásokra hajlamos bőrre fejlesztették ki. Az eredmény: a legmagasabb szintű dermokozmetikai fényvédelem, azonnali és hosszan tartó matt arcbőr.

ÖSSZETEVŐK (INCI)


Akinek zsírosabb, pattanásosodásra hajlamosabb a bőre, tapasztalhatta, hogy a melegebb időben mennyire nem kellemes az, mikor kifényesedik, zsírosodik, ezért sokan félnek a fényvédőkrémektől, hogy elnehezíti az arcbőrt, és zsíros érzetet hagy maga után..
Nos, ez a termék pont azoknak készült, akik ezt elszeretnék kerülni, ahogy olvashatjátok, a könnyű állagú termék hosszantartó matt arctónust ígér.

És a valóságban hogy működik?

Minden reggel, arctisztítás után kentem fel az egész arcomra, és a nyakamra, dekoltázsomra is ezt használom, majd utána egy egyszerűbb bb krémet használtam, arra került a szokásos napi smink (púder, bronzosító, pirosító). Sikerült már melegebb időben is tesztelnem, és el kel hogy mondjam, nálam állta a próbát, nem fényesedett ki a bőröm egész nap, sőt, a sminkem tovább tartott, ezért bátran mondhatom hogy igazából 2 az 1-ben termék, ugyanis kiváló primer/sminkalap!
Önmagában is próbáltam, napozáshoz, és egész nap matt arcbőrt tapasztaltam.A pórusaimat  nem tömíti el, ezáltal nem kell félni, hogy rontana a bőröm állapotán, és további mitesszereket, esetleg pattanások alakulnának ki a használata által.


A fehér színű krém könnyed állagú, hamar beszívódik, nem nehezíti el az arcbőrt, illata pedig nagyon-nagyon minimális, de az is kellemes, egyáltalán nem zavaró.
A fényvédő hatása is megfelelő, a napozás után egyáltalán nem pirosodott ki sehol sem a bőröm, nem kapott meg a nap, bár az 50 faktoros krémnél ez azért nem csoda egyáltalán.

Engem meggyőzött, ugyanis a reggeli arcápolási rutinom során mindig használom, és szívesen veszem a kezembe,  használata egyáltalán nem macerás,mivel pillanatok alatt beszívódik.Úgy érzem, hogy meg is találtam a számomra legjobb fényvédőt az arcomra. :)
Ajánlom azoknak, akiknek fontos az arcvédelem, és szeretnének matt arcbőrt a melegebb időszakban is!

Ára: 4200 Ft / 50 ml
Keressétek a márka termékeit a gyógyszertárakban!

A terméket tesztelésre kaptam, de ez egyáltalán nem befolyásolt a véleményem leírásában!!!

Ti hogy álltok az arcra való fényvédőkkel?
Van bevált darabotok?
Esetleg szívesen kipróbálnátok ezt?

Puszii, Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom a hozzászólásodat! : )