Follow my blog with Bloglovin

2015. június 5., péntek

Summer wishlist


Sziasztok! Tombol a hőség, perzsel a nap, és mindenki legszívesebben a strandon töltené a napot... igen végre itt a nyár! :) Nagyon vártam már, a kedvenc évszakom, Ti is így vagytok vele, ugye?  És ha már új évszak, akkor természetesen most sem hagyhatom ki a képzeletbeli kívánságlistámat, amit most megosztanék veletek is! Körülnéztem a ruhatáram, és a kiegészitők között, és bizony be kell szereznem néhány dolgot, na de nem is húzom tovább az időt, lássuk, hogy miket szedtem össze:



Magas derekú short: Ehhez nem sokat fűznék hozzá, csak annyit hogy Kell! :D Nyárra igazi alapdarab a rövidnaci, most pedig a haspólókhoz mindenképp be szeretnék szerezni egy magas derekú darabot is.


H&M
3990 Ft


Overál: Szerintem ezen a nyáron fog igazán berobbanni a divatba, eddig én nem is szemeztem velük, de most valami megváltozott, mert mindenáron beszeretnék egyet szerezni, mégpedig egy olyan darabot fogok keresni, ami sportos és elegáns összeállítasban is megállja a helyét! A H&M kínálatában rengeteg félét lehet találni, aki szintén beszeretne egyet szerezni, akkor nézzen először ott körül. :)

H&M
2990 Ft

Maxiruha: Ha minden igaz, ez már a tavalyi kívánságlistámon is szerepelt, de eddig sajnos nem tudtam megszerezni az álomdarabot, na de most ismét nekiállok a vadászatnak! Az alábbi két ruhát webshopból néztem ki, de bevallom Nektek, hogy akármit megrendelek netről, viszont a ruha az a kivétel, amit eddig nem mertem rendelni, mivel nekem fontos, hogy ne csak a modellen mutasson jól egy ruha, hanem fel tudjam próbálni, ami viszont ebben az esetben kizárt..:/  Viszont most lehet először mégiscsak túllendülök ezen a félelmemen, mivel ez a kettő ruci csodásan mutat, és az áruk sem vészes egyáltalán! 

6.29€ ~ 2000 Ft kb. + szállítási költség

7.42 € ~2250 Ft kb. +szállítási költség 

Nyári szandi: Be kell szereznem egy könnyű, szaladgálós darabot a hétköznapokra, itt konkrét elképzelésem nincs, viszont a CCC cipőbolt kínálatában rátaláltam erre a fehér cuki darabra:

CCC cipőbolt
3990 Ft


Platform telitalpú: Számomra a legkényelmesebb viselet, ha magassarkúról beszélünk, ennél jobbat ki sem találhattak volna nekünk, alacsony nőknek! ;P Van egy imádott fekete darabom, de szeretnék mellé társat találni, ezen a példányon megakadt egyből a szemem:

Deichmann
6990 Ft

Táska: Ez igazából nem az évszakhoz köthető, de nagyon nagy szükségem van most egy táskára, egy jól pakolható, csinos darabra, és a Mango háza táján rá is találtam két szépségre:

Mango
6995 Ft

Mango
6995 Ft

The Body Shop Virgin Mojito: Eddig engem nem tudott magába szippantani az a nagy hájp, ami a Body shop termékek körül van, de most először teljesen levett a lábamról ez a limitált kiadás,- úgy, hogy még nem is szaglásztam-, hogy lehet most fogom elveszíteni a Body Shop szüzességeem..ajjaj.. :D Leginkább a testvaj és a testradír mozgatja a fantáziám, hamarosan meg is nézem- szaglászom-őket közelebbről. :D
The Body Shop
Virgin Mojito limitált kiadás

Victoria Secret spray: Vágyok egy könnyed, kellemes nyári illatra, és ahol dolgozom, ott a Müllerben elérhető négány VS termék is, úgyhogy arra gondoltam, hogy beszerzek egy fincsi illatot mindenképp! (Egyébként magyarban lehet ezeket valahol kapni?)

Victoria Secret

 Pupa Coral Island: Úgy néz ki, hogy ez a nyár az újdonságok időszaka lesz számomra, hiszen eddig egy Pupa termék sincs a birtokomban, viszont a legújabb limitált kiadásuk képek alapján megtetszett nagyon! Vajon el tud majd csábítani élőben is? :)


Huuh, a végére értünk, azért tudtam még volna hozzátenni néhány dolgot, de igazából ezeknek örülnék most a legjobban! :)

És most Ti jöttök!
Nektek milyen dolgok szerepelnek a nyári kívánságlistátokon?
A fent felsoroltak közül Nektek is tetszik valami?

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Szoknyát én is vennék, de nekem a kicsit térd alá érő lenne az ideális, seholsem látok olyat. A maxiban a gyors járásom miatt botladozok, a minit nem szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Szuper kis lista! :) Szinte mindent elfogadnék róla, de a kedvencem a PUPA kollekciója, már az árait is lecsekkoltam, hogy tudjak kalkulálni, ha úgy alakul! :D

    VálaszTörlés
  3. A Deichmann szandi nagyon tetszik.Holnap megnézem nálunk van-e :)

    VálaszTörlés
  4. nekem van egy fekete h&m overálom és imádom, nagyon kényelmes:D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )