Follow my blog with Bloglovin

2015. június 15., hétfő

Miss Sporty Clubbing Color Quick Dry körömlakk 155, 200 ~ Teszt

Sziasztok! Ma két Miss Sporty körömlakkot mutatnék be Nektek, amik gyors száradást ígérnek-kevesebb,mint egy perc-, amit én igazán tudok értékelni, hiszen vannak olyan helyzetek, amikor nem tudsz egy órát rászánni a lakkozásra, na akkor jöhetnek ezek a lakkok. Most lássuk, hogy hogyan is teljesítettek:


A külsejéről nem ejtenék sok szót,egyszerű, cuki, kis gömb alakú üveg, fehér kupak, rajta egy cimkén a fontosabb információk.
Az ecsete ahogy láthatjátok is a kissé lekerekített végű, ami nekem a kedvencem, hiszen szépen lehet vele dolgozni a körömágybőr körül is. Az ecset képes kicsit több festéket is felvenni, ezért picit oda kell figyelni erre, egyébként nincs vele gond. Az állagát tekintve közepesen folyósnak mondanám.

Először kezdem a sort a világos zöld árnyalattal,a száma 155, fantázianevet nem találtam hozzá. Kellemes színű, krémes finishű, viszont mikor felkentem picit ügyeskedni kellett, hajlamos a csíkozódásra, és nem lehet  nagyon korrigálni,mivel gyorsan el kezd száradni. Két közepes réteget használtam.



A másik szín egy középlila, a száma 200, szintén fantázianév nélküli. Itt viszont nem volt gond a csíkosodással (a képen nem tudom,miért tűnik annak..), szépen terült, könnyen fel lehetett kenni, fényesre szárad,mint ahogy az előző szín is,és ő is krémes finishű. Két közepes réteget használtam itt is.



A tartósságát nem teszteltem, ha valakit érdekel, azt jelezze, és kibővítem majd vele a posztot. A száradási idejét viszont figyeltem, az első réteg olyan 1-2 perc, amíg megszárad, a lilát lehet egy réteggel is viselni, a zöldet sajnos nem, a második rétegnél viszont kellett várni olyan 5 percet is, hogy biztosan ne kenődjön el a lakk. Annyit még hozzátennék, hogy én közepes réteget kentem fel, ha valaki vékonyabb rétegben keni fel, akkor ez az idő még csökkenhet.

Nos, nálam bizonyított, betartja amit ígér, a két szín, amit teszteltem egy igazán kellemes, vidám tavaszi-nyári színek számomra. Ha kevés időm-vagy türelmem lesz lakkozni, biztosan őket vetem be! :)

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem leírását!

Nektek hogy tetszik?
Hogy álltok ezzel a márkával?

Puszii, Ivett

5 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )