Follow my blog with Bloglovin

2013. június 26., szerda

BK sötétben világító neon zöld körömlakk

Nemrég felkerestek a Born Pretty Store oldalról, és felajánlottak nekem néhány általam kiválasztott terméket tesztelésre,amit még egyszer nagyon köszönök nekik! Nagy gondban voltam hogy mit válasszak, hiszen annyi jó dolgot kinéztem,de néhány óra múlva megszületett a döntés,és ezt a három terméket választottam ki.A csomagot 10-én adták fel és tegnap ide is ért, egész gyorsan. :) Buborékos borítékban érkezett, de a körömlakkok még pluszba be voltak csomagolva,nehogy valami bajuk essen út közben, nagyon figyelmesek, nekem ez nagyon tetszett.


Nagyon régóta szerettem volna kipróbálni egy színváltós körömlakkot,de amelyiket kinéztem,az sajnos sold out volt, így választottam ezt a rózsaszín-fehér színkombinációsat, amit a következő posztomban be is mutatok majd nektek. A neonos körömlakkokért pedig nagyon oda vagyok,ezért választottam ezt a szép zöld színűt.És végül a strasszköveket,mert nagyon szeretem ezzel díszíteni a manikűrjeimet, már ki is találtam,hogy melyik lakkomhoz fogom használni, és hamarosan a vele készített manikűrt is megmutatom nektek.

De a mai nap főszereplője nem más,mint:
Az üvege egész picike, 6 ml lakkot tartalmaz,na de azért ezzel is jóban leszünk egy darabig. :)
A kupakon találjuk matricán a 4-es számot, sajnos fantázianeve nincs neki. 



Az ecsete közepesen vastag a vége egyenesre vágott, egész szépen lehet vele dolgozni. A kupak színe is megegyezik a körömlakk színével, ami plusz pont nálam.

Az állaga olyan átlagosnak mondható, se nem sűrű, de nem is túl folyós.
Összesen három réteget használtam, a körömvégek picit átlátszanak, de ha valakit nagyon zavar(engem nem), akkor tudom ajánlani a fehér lakkot alá, és így szerintem egyel kevesebb réteg is elég lesz belőle, sőt még a színe is intenzívebb lesz. (Legközelebb megpróbálom úgy is,mert végre van már rendes fehér lakkom,amiből nem kell vagy 5 réteg a normális fedéshez..)




A száradási idő elég gyors,és a fenti képeken fedőlakk nélkül látható, önmagában is szerintem elég fényes.

Itt már fedőlakkal.

És mint ahogy a címben már leírtam, van még egy plusz tulajdonsága ennek a picike lakknak,mégpedig az, hogy sötétben világít:


Nem volt egyszerű lefényképezni, de sikerült, és tényleg ennyire világít!

Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, a színe is olyan amilyenre számítottam.

Ára:$ 2.99
A szállítás ingyenes

A körömlakk megrendelhető ITT.


Plusz a -10%-os kódról se feledkezzetek meg,ami az oldal összes kínálatára érvényes:

VETTG10

A terméket tesztelés céljából kaptam, de a véleményemet ez egyáltalán nem befolyásolta!!

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a neon lakkokat?

Puszii, Ivett








7 megjegyzés:

  1. Ez tök jó, a többire is kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. :D jok ez a e világitos lakkok :D nekem is :D

    VálaszTörlés
  3. Ez mekkora jóóóóó! :D Nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez már nagyon zöld, de egy világító lakkot azért egyszer majd kipróbálnék mondjuk buliba :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, de nagyon zöld. És mennyire világít... =) Nekem is picit túl zöld már. =) De díszítve el tudnám talán képzelni magamon is.

    VálaszTörlés
  6. Csak egy megjegyzés: A körömlakk tetejét SOHA ne fordítsd fel úgy, ahogy a kép miatt tetted, mert visszafolyik a tetejébe a lakk, rátekerésnél összeragasztja az üveget a tetővel és beleszárad, ezért soha többet nem nyitod ki, vagy szépen összeken mindent és tiszta lakk lesz még a kezed is legközelebb!!!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )