Follow my blog with Bloglovin

2013. június 13., csütörtök

P2 -avagy az első liquid sand körömlakkom

Vagyis engem is elkapott ez a "folyékony homok" őrület..Nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyen is élőben egy ilyen lakk,mert képeken amiket láttam eddig nagyon tetszettek.

Nagyon örültem, hogy nem csak a magasabb árkategóriájú márkáknál lehet keresgélni, hanem az olcsóbb márkáknál-lásd Lovely-is lehet szemezgetni belőlük,mert nem szerettem volna elsőként sokat költeni rá, hiszen ha nem jön be akkor csak ott porosodna a polcon és annak nagyon nem örülnék..Sajnos nálunk nincs Lovely állvány,-viszont egy kedves olvasómnak hála most már úton van 2 gyönyörűség hozzám- ezért szétnéztem, hogy itt nálunk Németben van-e esetleg a drogériás márkák között ilyen lakk. Egy német csajszi blogján bukkantam rá erre a szépségre, és el is határoztam hogy megszerzem :D Nem csak a körömlakk új számomra, hanem az egész márka, ami a Dm-ben található meg egyedül itt Németországban. 5 szín közül lehetett volna választani, de már csak ebből a színből árválkodott 1-2 darab a polcon. Nem bántam annyira, hiszen elsősorban ezért a lakkért mentem, de mikor megláttam hogy elvileg rózsaszínben is lehet kapni, akkor egy picit megfájdult a szívem érte. De hamarosan ismét meglátogatom a boltot és hátha akkor szerencsével járok..:)

Na de térjünk rá a mai poszt főszereplőjére:


A külső egyszerű,ami nekem tetszik, az üveg jól tárolható, és még egy plusz pont hogy a kupak színe megegyezik a körömlakk színével. Az üveg 11 ml lakkot tartalmaz, nem kell félni hogy hamar elhasználom. :)
A hátoldalán található a leírás mellett a fantázia név-illegal, és a 040-es szám van feltüntetve.
Annyira szépséges ez a lakk,hogy már szinte illegális..:D
A színe vöröses,inkább már bordóba hajlik és tele van rengeteg pici mikro csillámmal! :)


Az ecsete közepesen vastag, és kellő mennyiséget vesz fel,szépen tudtam vele dolgozni.
Az első réteg is szépen fed, de azért két közepesen vastag réteget használtam, és a száradási idővel sem volt gondom, nagyon hamar megszáradt mind a két réteg.
Amikor felkentem, akkor szépen fénylett, de amint elkezdett száradni egyre inkább mattá változott.Persze ezen nem csodálkoztam,hiszen a liquid sand lakkok egyik fő tulajdonsága ez.

Lássuk hogyan mutat a körmökön:



Remélem kivehető az arany csillogás, élőben annyira szép, de sajnos nem tudtam élethűen lefotózni, hogy mennyire ragyog, főleg ha fény éri.*.*

Fedőlakkal még nem használtam, így sajnos maga a lakk másfél-két napig bírja,utána már kopik,pattog le.

A felülete most már nem zavaró, de el kell hogy mondjam, mikor kipróbáltam, nagyon nehezen áltam meg,hogy ne kapargassam,mert nagyon fura érzés volt ez az érdes felület,szinte már picit idegesített is.De mostanra már megszoktam, és csak gyönyörködöm benne : )

Az ára: 1.95 Euró

Összességében véve nagyon örülök, hogy megvettem, és szeretnék több liquid sand hatású körömlakk tulajdonosa lenni! : ) 

Ha valamelyikőtök a közeljövőben Németországban jár, akkor szerintem érdemes egy picit bekukkantani a Dm-be és maga a márkát meglesni,mert rengeteg színű körömlakk és hatalmas választékú sminktermékek vannak jó áron!

Nektek hogy tetszik?
Kedvelitek a liquid sand lakkokat? :)

Puszii, Ivett





9 megjegyzés:

  1. hm én nem nagyon vagyok oda ezekért a lakkokért. viszont a szine nagyon tetszik ennek.

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik. :))
    én most szereztem be a Lovelyből mind a 3-at épp ma készülök róluk bejegyzést írni. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon szééép O.O Mondjuk én nem adnék ki 2000-3000 forintot ilyen lakkért mint pl OPI, meg vagyok elégedve a Lovely-val, ott csak a színválasztékkal van bajom, jöhetne már ki másfajta szín tőlük.

    VálaszTörlés
  4. A rózsaszínűre majd kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, az valami csodálatos! :) Én imádom a hasonló "homokos" lakkokat :D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű. Nekem meg nincs ilyen lakkom, mert egyelőre csak sárga volt belőle, az pedig nem áll közel a szívemhez:/

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Én szeretem a liquid sand hatású lakkokat, van is, de nem elég a 3 nekem még több kell! :D
    Nagyon szép ennek a színe. :)))

    VálaszTörlés
  8. uu, nagyon szép különleges szín, és jól áll. sokkal jobban tetszik mint a Lovely-s Baltic sandjai :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )