Follow my blog with Bloglovin

2013. június 10., hétfő

Manikűrvadász 2

Az elsőből kimaradtam, de a manikűrvadász második részébe úgy gondoltam hogy jelentkezek,hiszen szeretek manikűröket készíteni, és az ötlet is nagyon tetszik. Ezért mikor Ingrid meghirdette a második fordulót,szinte nem is volt kérdéses hogy belevágok-e.: )

Kíváncsian vártam hogy ki lesz a párom. Petranella's blogja lett,majd kiválasztottam egy vidám, színes pöttyös manikűrt,amit el is készítettem, az én verziómban. Kevesebb fekete pöttyöt tettem,és a hangsúly inkább az élénk színeken volt.Sajnos a sárga színt ki kellett hagynom(már tervben van egy tökéletes sárga lakk beszerzése..) és helyette zöldet tettem, de elég halványan látszik.Viszont a neon narancs és pink CG lakkok szerintem nagyon feldobják a manikűrt. :)




Felhasznált lakkok:

Nektek hogy tetszik?? : )

Puszii, Ivett

25 megjegyzés:

  1. Szep:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik, ötletes:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez is és az eredeti is :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon szép lett, gratulálok. Egyébként, ha érdekel a Manhattan Lotus Effect lakkjai között találni egy sárgát. A színe szerintem szép, a fedése átlagos (három rétegben már teljesen tökéletes), és egész tartós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Pont nézegettem tegnap azt a sárga Manhattan lakkot,tényleg ígéretesnek tűnt, és most hogy mondod szerintem beruházok rá! :) Köszi a tippet! :)

      Törlés
  5. szép és mutatós, az a neon narancs CG *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:)
      Tényleg nagyon szép az a CG lakk, a jelenlegi kedvencem! :)

      Törlés
  6. nagyon szép manikűr *_* <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kis vidám lett, nekem ez a egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, és ez a 2 CG lakk baromi jó! Ebayen rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      A narancs Ebay-ről van, a pinket pedig Blog Sale-n vettem. :)

      Törlés
  9. szerintem is vidám.nekem is nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  10. Jajjj de ari :) A China Glaze neonos barack nagyon földobja.

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )