Follow my blog with Bloglovin

2013. június 24., hétfő

Heti képgyűjtemény

Ismét egy új hét veszi kezdetét,hoztam is az inspirációs képeket:

Szeretném így kezdeni minden reggelemet...

A virágmintás short baromi jól néz ki, és a kiegészítők is szuperek.

Milyen jó is nyáron a forró homokban mezitláb mászkálni...egyébként ti láttatok már ilyen lábékszert valahol? Elég különleges és nagyon mutatós, de valószínű hogy én nem hordanám.

Egy kis hűsítőt? Mert az nyáron mindig jól jön..:)

Beleszerettem a China Glaze nyári kollekciójába...Gyönyörűű<3

Ti gyűjtitek a parfümöket, vagy pedig egy bevált illat mellett maradtok?

A masnis top...<3 és a szoknya együtt nagyon jól mutat.tetszik.

Szívecskés körmök..nagyon cukker :)

Heti sminkötlet: kissé füstös szemek,halvány arcpír és nude ajkak..tökéletes.

Heti frizuratipp:Megint egy gyönyörűségre bukkantam..*.*

Heti DIY ötlet: cuki és egyedi kulcsok,csupán körömlakkra van szükséged.
Már régóta szeretném elkészíteni én is, azt hiszem most már nem is halogatom tovább.. :)


Végül egy gyümölcsös,csokis fagyi csodával zárom a sort...ki kér belőle? :)

Szép hetet kívánok nektek csajook! :)

Ui.: Kövessetek továbbra is a Bloglovin-on vagy nyomjatok egy like-ot a Facebook oldalon, hogy ne maradjatok le az újabb posztokról! :)

Puszii, Ivett







3 megjegyzés:

  1. A masnit felső a szoknyával <3 és a kulcsos ötlet...iszonyat jó, én is megcsinálom :) vidám kulcsaim lesznek :D

    VálaszTörlés
  2. A második képen lévő szett, a masnis felső szoknyával, az alatta lévő mani és a fonott konty... <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szeretem én azt csinálni, ami az első képen van. :D Kár, hogy már el is ment a nyaralás. =( :S
    Az a masnis felső, és a másik szett is irtó cuki! És a manikűr is bejövős. =)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )