Follow my blog with Bloglovin

2013. június 6., csütörtök

Nude-neon kombináció a körmökön

Már egy ideje terveztem egy ilyen manikűr megvalósítását, mert szerintem nagyon mutatós a nude és a neon színkombináció együtt. Nem is tudom miért halogattam eddig az elkészítését,valahogy mindig közbejött valami,de tegnap végre sikerült alkotni valamit. : )

Az alap szín kiválasztása nem okozott nagyobb gondot, mert bár szeretem a nude színű lakkokat, mégis csupán két darab van a tarsolyomban belőlük.Mindkettő Essence,még a régebbi kiadásból. Most a Nude it! 70-es számút használtam két rétegben,majd a kedvenc China Glaze Flip Flop Fantasy neon lakkot a díszítéshez.
 A mintát a kétvégű pöttyözővel sikerült elkészítenem. Nem szoktam sűrűn pöttyökkel díszíteni a manikűrjeimet, de most szinte biztos voltam benne, hogy ez a díszítési technika lesz a legjobb.
Végül az Essence illatosított fedőlakkját használtam.




Abból a szempontból nem jó ez a China Glaze lakk, hogy a szép neonos színét sosem sikerül élethűen lefotóznom.Élőben jobban virított...:)

Felhasznált termékek:


Ha nektek is tetszik ez a kombináció, és kedvet is kaptatok egy ilyen manikűr elkészítéséhez, akkor mutatok néhány ötletet, ezek nekem mind nagyon tetszenek:









/Forrás: weheartit, pinterest/

Mit szóltok ehhez a színkombinációhoz??
Nektek bejönnek ezek a manikűrök??

Puszii, Ivett






18 megjegyzés:

  1. Tetszik! :) Szerintem feketével is nagyon jól nézne ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Elég sok színnel lehet variálni, és a fekete is jó ötlet! : )

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a párosítás! Így valahogy még jobban kiadja a lakk neonosságát :) Nude lakkból nekem (is) csak az essence Nude it!-je van meg, már alig van az alján, hiányozni fog :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és mondom élőben még jobban rikított! : )
      Az enyémbe sincs sok már, de elég régóta használom,én is nagyon szeretem : )

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon jó páros a nude és a neon. Annyira beleszerettem ennek a China Glaze lakknak a színébe itt nálad, hogy meg is rendeltem, alig várom, hogy ideérjen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,akkor remélem neked is annyira tetszeni fog,mint nekem!
      Főleg nyárra must have darab ez a CG lakk : ) Én most egy neon sárgát néztem ki magamnak hamarosan meg is rendelem! : )

      Törlés
  4. Nekem a te manid tetszik a legjobban

    VálaszTörlés
  5. nekem a tiéd jön be =) Jó lett <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm! : ) Aranyos vagy, és örülök hogy tetszik! : )

      Törlés
  6. Szupi lett! A második inspirációs kép a kedvencem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Fúú,igen az nagyon szép, de elég macerásnak tűnik elkészíteni..

      Törlés
  7. Ez rohadt jó lett *-*
    Az a neon lakk meg *o* Ilyenkor csábul el mindig az ember ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm : )
      Most én is nagyon oda vagyok a neon lakkokért..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )