Follow my blog with Bloglovin

2013. június 5., szerda

Kívánságlista nyárra

Nagyon sokat bújom mostanság az internetet, és mindig meglátok egy szépséges ruhadarabot, vagy egy extrabrutálszínű körömlakkot amire egyből felsikítok hogy KELL! Mostanra már egyfajta kívánságlista van a fejemben, hogy mit is szeretnék a közeljövőben vásárolni. Ezeket szeretném most megosztani veletek.

1.Bikini
Soha nem találok olyat,ami igazán tetszene, ezért nincs is belőle egy gyűjteményem, 1 darab van, amit használok. Nagyon tetszenek a pánt nélküli fazonok, de amit eddig felpróbáltam, az mind olyan hülyén állt rajtam.Sajnos mellesleg nem vagyok elengedve, ezért nehezebb nálam ebből a szempontból a választás.
De ebben az évben remélem megtalálom az igazit!
Ezeket szívesen felpróbálnám:


Ebay

Ebay


Victoria Secret

Victoria Secret

2. Neon körömlakkok
Mostanában annyira rákattantam a neon sárga és zöld lakkokra, hogy az nem igaz.Mindenáron be szeretnék szerezni belőlük egy szép darabot.
Leginkább ezek jönnek be:






3.Sleek I-Candy szemhéjpúder paletta
Még egy Sleek termékem sincs, de szeretnék ezen változtatni, és őt szemeltem ki az első áldozatomnak. Az élénk színek nagyon tetszenek,szerintem a pigmentáltságára sem lesz gond,úgy gondolom jó választás lesz. : )


4.Nyári ruci
Nagyon belezúgtam az elöl rövidebb hátul hosszabb ruhákba de sajnos a boltokban még nem találkoztam a számomra tökéletes darabbal, még csak a monitor előtt csorgatom a nyálam értük.  A másik nagy kedvencem a hát részénél nyitott rucik, szerintem nagyon szexis.
Mindenképpen olyat szeretnék venni, amik nem csak különösebb alkalmakra hordhatóak, hanem akár hétköznapi viseletre is.
Néhányat találtam amik bejönnek:

Tally Weijl

H and M

H and M

Bershka


5.Nyári cipellő,szandál vagy saru és kiegészítők
Szeretnék egy szép csilli-villi sarut, viszont a magassarkú cipők mindig jól jönnek.Táskát is szeretnék, legfőképp egy vajszínűt, de a pink-fekete clutch-ot is tudnám mihez passzintani. Elkélne egy normális napszemcsi is...

Tally Weijl

Tally Weijl

Tally Weijl

Tally Weijl

Tally Weijl

Tally Weijl


Nektek tetszik valamelyik közülük??
Van, amit kinéztetek és nagyon meg szeretnétek vásárolni a közeljövőben?

Puszii, Ivett










10 megjegyzés:

  1. Én fürdőruhát mindig a H&Mből veszek, jó áron vannak, nagyon jó minőség és szerintem nagyon sok szép darab van a kínálatukban :) a legtöbb pánt nélküli fazon, én is azokat szeretem (bár nekem nagyon meg kell válogatnom, hogy olyan legyen, ami tart is)
    Nekem is kellene egy táska, én bézs vagy púderrózsaszínt szeretnék :)
    Képzeld én tök véletlen bukkantam rá egy neonos korall színű elől rövid hátul hosszú ruhára egy kínaiban :) vmi 2-3ezer Ft között volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.hm.com/hu/subdepartment/LADIES?Nr=4294956934

      Törlés
    2. Ó,igen a H and M-nél is vannak jó bikinik, majd ott is körbenézek, köszi :)
      A ruha miatt pedig irigykedem :P Mikor otthon vagyok mindig körbe szoktam nézni a kínaikban is, néha nagyon szupi rucik vannak ott! : )

      Törlés
  2. Én is hasonló fürdőruhát akarok nézni,annyira szépek!
    A telitalpú cipő is megfogott,bár nekem van már,de legszivesebben az összeset megvenném :)
    Szupi cuccokat néztél ki sztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Nekem is van már egy-két telitalpú darabom, de ezek is olyan szépek..:)

      Törlés
  3. Sarut szeretnék, maxi szoknyát, táskát, talán fürdőrucit is. :) Sleek palettát én is kinéztem. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A maxi szoknyák nekem is tetszenek, de magamon valahogy nem tudnám elképzelni..:S

      Törlés
  4. Nekem a sarut nem birja a labam
    Ez a neon mánia viszont ragadós:-D en is neon lazban égek:-D

    VálaszTörlés
  5. A csíkos bikini nagyon tetszik, hasonlót vettem én is idén, és imádom. =) És egy elöl rövid hátul hosszú rucit is nagyon szeretnék... Eddig kettőt próbáltam fel, de egyik sem ruha volt, inkább csak felső. :S Csak 5 centivel kellett volna hosszabbnak lenniük, és jók lettek volna...

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )