Follow my blog with Bloglovin

2013. június 15., szombat

Elfogyott! 3.

Nagyon rég volt utoljára ilyen bejegyzés, nem tudom miért, de nálam lassan fogynak ki a termékek, pedig aztán használom őket becsületesen :P Azért összegyűjtöttem most nektek párat,amiket sikerült mégis elfogyasztanom:


Rival de Loop arctonik alkoholos: Szerettem használni, többet is elfogyasztottam belőle, de váltottam mégpedig egy alkoholmentes változatára. Végülis gondom nem volt vele, mert ez sem szárította a bőröm, de az alkoholmentes változata sokkal jobban bejön :) Ezért nem venném már többet újra.

Isana körömlakk lemosó mandula illattal: Szerintem ezt a terméket egyik körömlakk imádó társamnak sem kell bemutatnom, szerintem mindannyian szeretjük :D Mostanában egy-két naponta változtatom a lakkot a körmömön, ezért ez a nagy adag igen hamar elfogyott. Újból ezt fogom választani, ez nem is kérdés! :)

Balea Young tusfürdő "cukorfalat": Nagyon rég vettem, és hónapokig hozzá sem nyúltam, aztán úgy voltam vele hogy most már ideje lenne elhasználni őt is. Nekem nagyon híg volt, és az egyébként fincsi, édes illata tusolás után sajnos egyáltalán nem érződött. Szerintem már nem kapható, de nem is venném újra.

Schauma Silikonfrei sampon és balzsam: Már írtam a kezdetek kezdetén róluk egy bejegyzést, az elején nagyon rajongtam értük, de mostanra ez már elmúlt. Már nem érzem annyira puhának és selymesnek a hajam tőle. Nagy dilemmában vagyok,hogy újra vegyem-e, de inkább a nem felé hajlok, és inkább kipróbálnék egy másik silikon mentes terméket. Tudtok esetleg tippet adni nekem??

Balea szemfesték lemosó olajmentes: Már erről is írtam ITT, szeretem használni és ár-érték arányban számomra tökéletes. Már újra is vettem. :)

Rival de Loop sminklemosó korongok:Őt is már többször újra vásároltam, jónak jó, de váltottam a fentebb említett Balea-ra, ezért mostanában nem hinném hogy újra vásárolom.

Himalaya Herbals fogkrém: Szeretném ezt a terméket annak a figyelmébe ajánlani, akinek hozzám hasonlóan érzékeny a fogínye, de a híres Paradontax-ot egyszerűen képtelen használni. Maximálisan meg vagyok vele elégedve, és az íze is elég jó, ahhoz képest, hogy gyógynövényes ez is. Újravásárolom mindenképp, remélem találok itt kint is belőle, mert ezt még Magyarországon vettem.

Rival de Loop Peel-off maszk: Erről is írtam egy rövidke bejegyzést ITT, csodát nem művel az igaz, de szeretem használni,mert utána annyira puha és selymes lesz tőle az arcbőröm! Biztos hogy veszek még belőle.


Ti próbáltátok már valamelyik terméket??

Puszii, Ivett

12 megjegyzés:

  1. Az Isana körömlakklemosó nálam is épp most fog elfogyni, de már beszereztem az utánpótlást belőle :) Megvettem én is a Balea szemfestéklemosót, de végül az olajos változat mellett döntöttem. Én jelenleg Balea Professional sampont használok, a barna hajra valóból kettőt is elfogyasztottam már (azzal nagyon elégedett voltam), most a koffeines testvérét tesztelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült nekem is beszerezni az újabb nagy adag körömlakklemosót,egy darabig most megint elleszünk..:)
      A Balea olajos szemfesték lemosó is jó? Én azt még nem próbáltam.

      Törlés
  2. Nekem a Gliss Kur termékei beváltak tökéletesen. A Schaumátol korpás lettem és más nap lelapúl a hajam, és bezsírosodik tőle, szóval az én hajam nem szereti...
    Viszont a Gliss Kurt imádja. Persze mindenkinek más a hajának az igénye. Párom, meg barátnőm is pl a schatmat szeretik, szóval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben imádtam a Gliss Kur termékeket, a rózsaszín később pedig a fekete színűt használtam, nekem sem volt problémám velük, de gondoltam áttérek a szilikonmentes vonalra, azóta nem használom őket.

      Törlés
  3. Szilikonmentesből az Aussie termékek nekem nagyon bejöttek, de az Alverdéseket is szerettem, amikor azt használtam. A cukorfalatos tusfürdőhöz nem volt szerencsém, de ezek szerint nem is kell bánnom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült végre sampont választanom,maradtam a Shauma-nal, pont most tették ki a polcokra egy újabb szilikonmentes újdonságot, ami nagyon megtetszett, remélem nem bánom meg :D
      A tusfürdő nálam tényleg nem szerepelt túl jól, úgyhogy szerintem nem kell bánkódnod miatta hogy kihagytad..:)

      Törlés
  4. Isana nagy kedvencem.kár,hogy itt nem kapható.viszont hoztam magammal egy nagy flakonnal :D
    a schauma sampon régen nagy kedvencem volt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában kezdtem el használni a Schauma termékeket, ja bocsi tévedtem,mert kiskoromban nagyon szerettem a Schauma Kids samponokat..:) Főleg a hupikék törpikéset :D

      Törlés
  5. Még sosem próbáltam Rival de loop terméket, most akciós egy papayás lemosó a Rossmannban, amivel régóta szemezek, lehet ez lesz az első termékem a márkától :)
    Én nem szilikonmentes sampont használok, de úgy tudom az Alverdének vannak jó termékei.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem beváltak a Rival de Loop termékek, szerintem megérnek egy próbát mindenképp. :)

      Törlés
  6. Balea lemosót én is szeretem, de a kétfázisút inkább. Rival de Loop-tól eddig csak arcpakolást és lemosót próbáltam, azok jók voltak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kétfázisú lemosó is jó? Azt még nem próbáltam.
      A Rival de Loop termékekkel eddig nekem is csak pozitív tapasztalataim vannak :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )