Follow my blog with Bloglovin

2013. június 23., vasárnap

Liebster Award díj

A hét elején kaptam ezt a díjat, a Mosolyszünet blog írójától, amit még egyszer nagyon köszönök,és nagyon jól esett, hogy rám is gondoltál :) 



1. Tedd ki a képet! (teljesítve)

2. Írj 11 dolgot magadról:
- Mániákusan gyűjtöm a körömlakkokat(mondjuk ezzel lehet hogy nem mondtam újat senkinek :P )
- 17 éves koromban költöztem el otthonról, és azóta is a barátommal együtt lakom,Magyarban és természetesen itt Németben is.
- Van egy kis mini Yorkie kutyusunk, Bentley, ő a gyerekünk,teljesen úgy viselkedik, és mi is úgy    dédelgetjük,szeretgetjük  :)
- A kedvenc sorozatom a Pretty Little Liars-Csinos kis hazugságok.
- Kávé nélkül nem tudok felkelni,reggel mindig a kávés bögre az első,ami a kezembe kerül, majd az elfogyasztása közben megnézem a friss híreket,esenényeket a neten.
- Szeretnék majd egyszer Amerikába eljutni és ott is maradni,letelepedni,és perfektül angolul beszélni.
- Szeretek kirándulni, új helyeket, kultúrákat megnézni.
- 2 éve kint lakom Németországban, előtte pedig több mint fél évig Írországban voltunk a barátommal.
- A kedvenc színem jelenleg a pink, viszont volt egy időszak amikor ki nem állhattam.
- Jelenleg csak érettségivel rendelkezem, de szeretnék egy szakmát kitanulni, leginkább a sminkes szakma érdekel.
- Nagyon szeretek sütiket sütni, a barátommal nagyon édesszájúak vagyunk, és szívesen próbálok ki újabb recepteket is,amiket az internetről lesek le.

3. Válaszolj a kérdésekre!

-Mikor, és minek a hatására kezdtél blogolni?
Az úgynevezett beauty blogokat már nagyon régóta követem figyelemmel, de sokáig el sem tudtam volna képzelni, hogy én is belekezdjek a blogolásba. Itt Németországban sajnos nem igazán tudom kivel megosztani a csajos dolgokat,tapasztalataimat,és ezért egy nap csak úgy döntöttem,hogy mégis belevágok, hátha esetleg érdekel majd valakit az amit leírok, és esetleg tudok majd segíteni a tesztekkel amit leírok.Most úgy érzem,hogy jól döntöttem, és szeretem ezt csinálni :)

- Mi az az EGY tulajdonság, ami leginkább jellemző rád (lehet pozitív is, negatív is)?
Nagyon akaratos vagyok, amit egyszer a fejembe vettem annak úgy kell lennie.

- Mivel foglalkozol?
Az elmúlt másfél évben a húsiparban tevékenykedtem, de megelégeltem ezért most váltottam, Jelenleg takarítok egy étteremben, ami nem sok időt vesz el az életemből,ezért még egy rész munkaidős állás után kutatok.

- Melyik a kedvenc könyved?
Nem szoktam könyveket olvasni, inkább maradok a magazinoknál, ezért ezt a kérdést passzolom.

- Van-e valamilyen káros szenvedélyed?
Az édesség mániám :D

- Melyik az a szín, ami után a legtöbbször "nyúlsz" (akár ruha, smink, manikűr, stb.) ?
Szerintem leginkább a pink szín lenne az, de már próbálok leszokni róla, hogy folyton csak a pink színű ruhák/kiegészítők után sóhajtozok..

- Mi az az 5 dolog, amit mindenhova magaddal viszel?
 Hmm..ez jó kérdés. Telefon, rúzs/szájfény, ásványvíz, pénztárca, és egy táska, amiben ezeket tárolom.

- Mi az, ami leginkább zavar magadban/magadon?
Van egy-két dolog amin szeretnék változtatni, de nem szeretnék annyira kitérni rá, és itt siránkozni, úgyhogy maradjunk ennyiben :)

- Mi volt a legviccesebb randi élményed?
Ez ismét egy jó kérdés,most így nem ugrik be, viszont nagyon béna és "szerencsétlen csomag" vagyok, mindig történik velem valami..

- Milyen filmben szerepelnél szívesen, és kit játszanál benne?
Szeretem a Zombie-s filmeket, ott természetesen én lennék a főszereplő, aki a végén megmenekül..:D

- Ajándékot inkább adni, vagy inkább kapni szeretsz?
Mindkettőt egyformán szeretem, én tényleg az a kedveskedő típus vagyok,viszont nagyon jól esik ha rám is gondolnak.. :)

4. 11 kérdés a bloggerekhez:
-Mennyi időt foglalkozol a bloggal és a blogolással(bejegyzések megírása,fényképek készítése stb.)
-Melyik a kedvenc magyar blog,amit szívesen olvasol nap mint nap?
-Mi a kedvenc ételed és italod?
-Melyik az a hely, ahova életed során el szeretnél jutni?
-Melyik a kedvenc körömlakkod?
-Mi az a tárgy, ami nélkül soha nem indulsz el otthonról?
-Mi volt életed legkínosabb szituációja?
-Van kedvenc sorozatod? Ha igen, melyik az,és miért?
- Mi a foglalkozásod?
-Szerinted milyen az ideális/tökéletes pasi?
-Ha egy szóval kellene jellemezni az öltözködési stílusodat,akkor mi lenne az a szó?

5. 11 bloggerina akiknek tovább adom:




Ezzel a picit személyesebb poszttal remélem sikerült többet megtudni rólam, és nagyon várom a többi bloggerina bejegyzését is, természetesen aki már megkapta a díjat,attól nem várom el,és nem fogok megsértődni, ha most ezt kihagyja. :)
A kérdésekre kommentben is nagyon várom a válaszokat a kedves olvasóimtól! : )

És a végére hagytam egy igen fontos dolgot, tudom hogy már a csapból is ez folyik,és nem szeretnék egy külön bejegyzést írni róla, de mivel július 1-től ugyebár lőttek a Google Reader-nek, ezért meg szeretnélek titeket kérni, hogy ha a továbbiakban is szeretnétek picinyke blogomat olvasni, akkor kövessetek Bloglovin-on, vagy Facebookon nyomjatok egy like-ot, ahol nem csak az új bejegyzésekről értesülhettek,hanem további érdekességeket és információkat is próbálok veletek megosztani. :)

Puszii, Ivett


2 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )