Follow my blog with Bloglovin

2013. június 20., csütörtök

Legújabb szerzemények-Haul

Az elmúlt pár napban vásárolgattam picit, de szerencsére nem estem annyira túlzásba. :D
Néhány dolgot már a nyári kívánságlistámról is sikerült beszereznem,és van amit pedig tesztelés céljából kaptam.





Isana kézkrém és Body Mousse: Őket tesztelés céljából kaptam, kuponnal 
váltottam ki és egy centembe sem került :D Az illatuk tetszik,szerintem szívesen fogom őket használni.

Isana körömlakklemosó mandula illattal: Gyorsan pótoltam is,amint kifogyott az előző már mentem is megvenni belőle az utánpótlást.

Seba Med testápoló minta: Dm-ben ajándékba kaptam, még nem próbáltam ezt a márkát,de a közeljövőben kipróbálom ezt a talán egy-két alkalomra elegendő kis tubust.

Maybelline mono szemhéjfesték: Annyira jó áron árulták,hogy nem tudtam otthagyni(1 Euró),és kék színű szemhéjfestékem úgy sincs valami sok.

Balea arcmaszk papaya és ale vera kivonattal: Szeretek arcmaszkot használni, ezt a fajtát még nem próbáltam, de a most kicsit problémásabb bőrömnek remélem jót tesz majd.

Schauma Fresh it up sampon és balzsam: Említettem már, hogy nagy dilemmában voltam a sampon utánpótlással kapcsolatban, ami szerencsére megoldódott. A Dm-ben neki álltam keresgélni, és a szemem megakadt ezen az újdonságon. Úgyhogy ismét a Schauma-t választottam, ez is szilikonmentes, a külső az nagyon megfogott, igazi csajos, és az illata is nagyon fini. A mai nap folyamán tesztelni is fogom. :)

Rexona golyós izzadásgátló dezodor: A másik szintén Rexona termékem kezdi a végét járni, ezért úgy döntöttem mihamarabb beszerzem az utánpótlást belőle. Finom trópusi illata van, nekem tetszik.

Koktélos eper illatú ajakápoló: Annyira cuki volt, hogy nem tudtam otthagyni, bár van már vagy 15 darab ajakbalzsamom itthon..:D


És most rá térnék a beauty részlegre is:

P2 Sand Style körömlakk: Igeen,beszereztem a pink színűt is belőle, és alig várom hogy kipróbáljam..:D

Essence Ticket to paradise körömlakk és szemhéjfesték: Annyira szuper ez a trend kiadás,hogy legszívesebben szinte mindent megvettem volna belőle, de azért visszafogtam magam, és csupán ezt a két szépséget hoztam magammal haza. :) Sajnos Magyarországra nem jut el ez a kiadás,nem értem miért...

Catrice körömlakk: Akciós volt, és sárga körömlakk mániámat élem, úgyhogy ő is haza jött velem.



És végül betértem a kedvenc Tally Weijl boltocskámba is, ahol szinte mindig valami akció van, és találtam is két szépséget:
Csíkos,kék színű asszimetrikus ruha
Első látásra szerelem volt ..<3
12,95 Euró

Fekete paltformos telitalpú masnis szandál
Nagyon megtetszett,és annyira kényelmes, pedig magassarkú..szívesen fogom használni, főleg a fent említett ruhácskával is,mert nagyon jól mutatnak együtt. :)
12,95 Euró

Nos, ezeket sikerült beszereznem, de várok még néhány csomagocskát is(nyeremények,rendelések stb.), remélem minél hamarabb megérkeznek, és azokat is megmutatom majd: )

Melyik termék(ek)re vagytok legjobban kíváncsiak?
Ti mit vásároltatok mostanában?

Puszii, Ivett

12 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat vettél! :) Én is imádom a Tally-t! ^^ A fekete szandált én is nézegettem. :D

    Most siratom a Ticket to Paradise kollekciót, mert annyira nagyon tetszett és hozzánk nem érkezik meg. :-/ De lehet hogy átruccanok érte Ausztriába. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó kollekció, szerintem ha közel vagy a határhoz, mindenképpen lesd meg :P

      Törlés
  2. Szia! az a lakk lemosó tényleg mandula illatú?:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze nem teljesen,azért érződik rajta hogy körömlakk lemosó, de sokkal jobb illata van, mint a hagyományos társainak. Szerintem próbáld ki, lehet kapni kisebb változatban is,és az ára is nagyon kedvező : )

      Törlés
  3. Ooo nagyon szuper dolgokat vettél
    Nekem nagyon tetszik a szandid;-);-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      Nagyon imádom,a boltban picit gondolkoztam rajta hogy megvegyem-e de most már nagyon bánnám ha nem hoztam volna el :)

      Törlés
  4. Nagyon jó dolgokat vettél:) A ticket to paradise-ok valami csodásak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Igen, annyira jó ez a kollekció..:)

      Törlés
  5. szerintem is nagyon jó dolgokat vettél, majdnem mint ha én vásároltam volna. :D a szandál és a ruha eszméletlenül bejön! *-*
    erről a schauma samponól még nem is hallottam, de nagyon tetszik.
    illetve megtudnád nekem mondani, hogy a p2 sand lakkot honnan vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      Még nagyon új ez a sampon, de hamarosan szerintem Magyarban is lehet majd kapni. A P2 márkát és lakkokat Németországban a Dm-ben lehet csak megtalálni, vagy még esetleg nem tudom hogy Ausztriában kaphatóak-e..

      Törlés
    2. Köszönöm szépen :)) Én is remélem hogy kaphatóak lesznek mert szemet vetettem rájuk! A lakk is nagyon tetszik, kár hogy itt nem kapható.. :\

      Törlés
  6. Egy ilyen szandival már régóta szemezek, de még nem vettem rá magam, hogy vegyek. Pedig olyan jól néznek ki. =)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )