Follow my blog with Bloglovin

2013. június 25., kedd

P2 liquid sand körömlakk-010 Adorable

A mai poszt főszereplője ismét egy P2 márkájú lakk, amit a múlt heti Haul-os posztomban már megmutattam,és akkor alig vártam hogy kipróbáljam. :) Ez a második ilyen márkájú lakkom, az elsőről már ITT olvashattatok,ahol említettem,hogy le szeretnék csapni majd erre a szépségre is,szerencsére a legutóbbi shoppingolós körutam során sikerült. :)


Az üvegről és egyebekről most nem kezdenék el különösebben beszélni,mert az előzőnél  már megtettem,röviden annyit, hogy egyszerű,letisztult,könnyen tárolható, és 11 ml gyönyörűséget tartalmaz.



Az ecsete szintén ugyanaz, közepesen vastag, egyenesre vágott, számomra könnyen használható.
A körömlakk az adorable fantázia nevet kapta,és hozzá a 010-es számot.
A színe pedig igazi baba rózsaszín, tele tömérdek mennyiségű ezüst mikro csillámmal és glitterekkel. 

Na de lássuk milyen is felkenve:





Hát nem gyönyörűséges?? *.*

Kettő közepes réteget használtam, amelyek igen gyorsan megszáradtak. A fedőlakkot természetesen itt is hanyagoltam, és így olyan két napig bírta,utána kezdett lepattogni.

Ára: 1.95 Euró

Megtalálható a Dm üzletekben, (sajnos csak) Németországban.

Illetve ha szeretnétek viszonylag olcsón rózsaszín liquid sand lakkhoz hozzájutni,akkor tudom ajánlani a Born Pretty oldalát,ahol most akciósan tudjátok megrendelni,további részletek ITT.

Az elkövetkezendő időszakban lesz még jó néhány manikűr és körömlakk a blogon,remélem nem bánjátok...:)

Nektek hogy tetszik?


Puszii, Ivett



10 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )