Follow my blog with Bloglovin

2013. június 1., szombat

Essence Me and My ice cream trend edition



Baked Eyeshadow
01 Cone head, 02 icylicious, 03 always in my mint
2.79 Euró


Shimmer Pads
01 i-cy u
3.29 Euró

Cream Blush
01 Ice bomb
2.79 Euró

Lip balm
 01 ice, ice baby, 02 icylicious , 03 ben & cherries
1.99 Euró


Nail Polish
01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby und 04 icylicious
1.79 Euró


Nail Topping Stickers
01 rainbow sprinkles
1.99 Euró


Hand Wipes
01 i scream ice cream
1.29 Euró



Csajook, mára egy szerintem nagyon cuki trend kiadást hoztam nektek. A Catrice után az Essence sem hagyta ki a pasztell őrületet, ami manapság nagyon hódít. A dizájn nagyon bejön, a termékek pedig tényleg hűsítően hatnak majd a nyári nagy melegben. Igazán kevés termék akad amire nem lennék kíváncsi, de legjobban mégis a pasztell körömlakkok (ki gondolta volna?:D)hoztak lázba, főleg a barack és a menta *.*.  De találunk még szép márványozott baked szemhéjpúdert, és ajak balzsamot, ami engem a csavart fagyira emlékeztet leginkább. A highlighter gyöngyök is nagyon édesek, a színek miatt kis cukorkák jutnak eszembe róla. Egyszóval ennivaló egy kollekció lesz az biztos :D Nyammi :D
Megjelenés: Júliustól, Magyarországra bekerül-e, nos azt még nem tudom.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett


10 megjegyzés:

  1. Az első olyan trendkiadás,amiben minden terméket imádok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos,hogy régen volt már ilyen jó kiadás,szinte nekem is majdnem az összes tetszik..:D

      Törlés
  2. Stickers az nagyon bejon. 3d-s kaviár. ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kedvelem annyira ezt a matricás megoldást, de a minta az tényleg szuper rajta : )

      Törlés
  3. a krémpirosító is jó lehet:) meg a körömmatricák is nagyon bejönnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem voltam nagyon oda a krémpirosítókért, de most lehet hogy változik a helyzet,tényleg jól néz ki..:D

      Törlés
  4. nekem ez a színvilág nem annyira bejövős:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nem mindenkinek jön be ez a pasztelles színvilág.: )
      De szerintem nagyon szupi : )

      Törlés
  5. A körömlakkoknak szép színe van. =)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )