Follow my blog with Bloglovin

2013. május 31., péntek

Fishtail braid nails Step-by-Step

Ma egy Step-by step bejegyzéssel készültem nektek, méghozzá a legutolsó körmös posztom kapcsán, ahol a Fishtail braid technikát használtam díszítésként. Nagy örömömre néhányan kíváncsiak voltatok hogyan is készítettem el, na most részletesen bemutatom nektek. Ez az első ilyen posztom, úgyhogy a bakikat nézzétek el nekem..:)

Na de kezdjünk is neki.
A körömformázás és alaplakkozás után kifestjük az összes körmünket amelyiken nem lesz minta egy tetszőleges színnel. Nálam most a Moyra Pastel rózsaszínű lakk lett a szerencsés választott. Miután készen vagyunk vele, és meg is száradt a lakk, hozzáláthatunk a mintának.

Először is össze kell paszintanunk három különböző színt, amiből az egyik már adott, amivel a többi körmünket már kifestettük.Lásd itt nálam:Moyra
Szerintem az egyik szín nyugodtan lehet neonos,a többi kettő pedig visszafogottabb, és így az összhatás nagyon szupi lesz! : )



Fontos, hogy olyan körömlakkokat válasszunk, amelyek 1 rétegben is szépen fednek,nem túl folyósak.
Lehet használni ecsetet is a precíz felvitel érdekében, de szerintem a sima ecsettel és kevéske kézügyességgel is meg lehet oldani. Viszont fontos, hogy leginkább kör alakú és egyenes végű ecsetet használjunk, vagyis nekem azzal a legkönnyebb dolgozni ennél a díszítésnél.



Fontos:
Várjunk egy picit mindegyik lépésnél, nehogy véletlenül összefollyanak a lakkok.
Mindig minimális lakk legyen az ecseten,én ezt mindig úgy oldom meg, hogy egy oldalon egy vékony csíkban meghagyom.

Ha megvannak az egymással harmonizáló körömlakkok,neki is állhatunk:

Először a körömágybőr felőli résznél lakkozzunk ki egy pici részt a többi körmön lévő lakkból, azzal kezdjük a sort.

Majd következik a második lakk, ami nálam a China Glaze neon körömlakkja. Húzzunk egy csíkot az egyik oldalról a köröm közepe felé. 


Majd ugyanígy tegyünk a másik oldalon a harmadik körömlakkal, ami nálam az Essence menta régi kiadású körömlakkja.

Ha idáig eljutottunk, akkor kezdjük a sort megint az elsőnek használt körömlakkal, vagyis a Moyra-val.Ezt pontosan a narancs színű lakk alá húzzuk ugyanabba az irányba.

Majd jöhet ismét a ketteske,narancs színünk, a menta színű alá ugyanúgy.

Ezután a harmadik menta szín jön, a Moyra alá.

Újból kezdjük a sort, a Moyra-val, a narancs alá.

A narancs színt a menta alá, és ezzel az az oldal készen is van.

Nálam a menta szín zárja a sort, persze akinek rövidebb a körme, annak kevesebb csíkot kell húznia.
És elkészült a minta! 
Ugye, hogy nem is olyan bonyolult? :)

Készítettem egy képsorozatot is:

Most a mutatóujjamra is ugyanúgy ez a minta került.

És a végeredmény:


Fedőlakkal

Remélem érthetően elmagyaráztam, és minél többen neki láttok elkészíteni ezt a mintát! : )

Szívesen várom az elkészült manikűröket erre a címre: yvusbeauty@citromail.hu
És nyugodtan írhattok is, ha bármi kérdésetek lenne!

Puszii, Ivett




19 megjegyzés:

  1. Szuper lett a szemléltetés, köszi szépen! :-)

    VálaszTörlés
  2. Tegnap én is megpróbálkoztam ezzel a manikűrrel, de jóval bonyolultabban. Jobban jártam volna, ha még várok egy napot :) szuper lett ez a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Először én is máshogy próbáltam elkészíteni, hát nekem sem sikerült. De így már elsőre is ment. Remélem neked is sikerülni fog! : )

      Törlés
  3. nekem is nagyon tetszik. jo kis szineket válogattál ossze
    koszi a step-et :)

    VálaszTörlés
  4. Ki fogom próbálni. :) Köszi a tutorialt! :)

    VálaszTörlés
  5. Eddig nem mertem belevágni, de így ki fogom próbálni. Köszi a bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
  6. aa ez tetszik *.* hétvégén kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini mani lett! :)))
    Én is ki fogom próbálni, nagyon szuperűl írtad le és mutattad be képekkel! :)

    VálaszTörlés
  8. szupi lett, és a színek nagyon összeillenek :)

    VálaszTörlés
  9. Mennyire jó az a gif. :D Jó kis leírás lett. ;)

    VálaszTörlés
  10. Jó, lett, a szinek is nagyon illenek egymáshoz :)

    VálaszTörlés
  11. Én is ki fogom próbálni, nagyon tetszik! :) Szépen elmagyaráztad :)

    VálaszTörlés
  12. jól lett!! kipróbálom a az utolsó előtti kihívásomnál :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen csajok! : )
    Örülök hogy tudtam segíteni, és sokan el is szeretnétek készíteni! ; )
    Kíváncsian várom a ti alkotásaitokat is : )

    VálaszTörlés
  14. jaj de tetszik! :)) én is tuti, hogy kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett és a színek is nagyon szépek!:)
    By:Dóri (dollysnailhungary.blogspot.hu)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )