Follow my blog with Bloglovin

2013. május 2., csütörtök

China Glaze: Flip Flop Fantasy


Ma ismét egy körömlakkot fogok bemutatni, mégpedig az Ebayről rendelt China Glaze lakkot. Ezek a lakkok leginkább Ági blogján keltették fel a figyelmemet(utána sikerült is tőle vásárolnom két szépséget,őket is hamarosan bemutatom), és rögtön el is kezdtem nézelődni, hogy milyen színekben is kapható. Aztán megakadt a szemem ezen a szépségen.


Az üvegről szerintem nem kell beszélnem, az ecset hosszúkás, közepesen vastag. Összesen 14 ml lakkot tartalmaz,ami elég sok ideig kitart majd szerencsére..:)

Két réteget használtam, sajnos van egy negatívuma, hogy nem lehet az első réteget egyenletesen, szépen felvinni, mert nagyon csíkoz, aztán iszonyat gyorsan szárad is, így még sietni is kell vele.  A második réteg így nem lett tökéletes, de a végeredmény azért nem lett olyan rossz. Végül fedőlakkal korrigáltam.

Kicsit meglepődtem, mikor megláttam, hogy félig matt a finishe, de persze ezt fedőlakkal lehet korrigálni, akinek ez nem tetszik.

És akkor lássuk mit is tud:




A színe leginkább korallos, és igazi neon, élőben még sokkal jobban rikít..:)
Nem is kell mondanom, hogy mivel a neon lakkok a gyengéim, így ő egyből belopta magát a szívembe, és tavasszal-nyáron a kedvenc körömlakkjaim egyike lesz. :)

Tartósságáról annyit tudok mondani, hogy 3 nap után mostam le, de simán bírta volna még, nem volt lekopva szinte sehol sem, igaz fedőlakkal használtam.

Ára: változó, attól függ honnan sikerül megrendelni, de én Ebayről szállítással együtt 8 Dollárt fizettem érte. Ti is megrendelhetitek ITT

Nos, nektek hogy tetszik? Kedvelitek a neon lakkokat?

Puszii, Ivett

10 megjegyzés:

  1. huha ez tènyleg szèp lakk.nekem is nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vad színe van. =) Nyáron telitalálat. =)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van! Én imádom a China Glaze lakkokat, nagy álmom egy szép holo lakk a márkától!

    VálaszTörlés
  4. Pompás! Csiszta nyár :D Imádom! :D

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Díjat kaptál!!!:)
    http://angeldesign77.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )