Follow my blog with Bloglovin

2013. május 16., csütörtök

Nappali smink-barna,füstös szemek

Ma egy sminkes poszttal készültem nektek, amiből sajnos elég kevés van, pedig nagyon sokszor készítek képet az aznapi sminkemről, de sajnos a fényképezőmet nem tudom úgy beállítani, hogy élethű képek készüljenek a szemsminkről, ez pedig engem nagyon bosszant.

De remélem hamarosan megoldom a problémát, és több ilyen bejegyzést hozok majd, ha persze ti is szeretnétek! : )

Szóval ma egy hétköznapi, szemhangsúlyos sminket hoztam nektek. Nagyon szeretem a barna vagy bronzos színeket használni a szemhéjamra. Így a belső zugba és a mozgó szemhéjra egy világosabb, pezsgőszínt tettem a Manhattan palettájából, majd a külső V-vonalban az Essence csokoládébarna szemhéjfestéket használtam, végül összesatíroztam a két színt és a végeket.A vízvonal alá az Avon szemceruzáját használtam, majd őt is elsatíroztam, és a vízvonalra is tettem belőle. Ezután jöhetett a szemhéjtus, szempillaspirál, majd a kedvenc Maybelline BB-krémem, korrektor,púder. Az arcpirosító most elég halványra sikeredett, de élőben azért szépen látszódott.Mostanában nagyon szeretem használni a Vintage District pirosítót, ami picit bronzosító is.Az arccsontom fölé tettem az Avon bronzosítójából is és szépen elsatíroztam. Most látom, hogy az utolsó képről a szájfény hiányzik, de a Catrice szép, pink színű szájfényét használtam.



Felhasznált termékek:


Nektek hogy tetszik?
Ti milyen színeket használtok a hétköznapi sminketekhez?
Milyen sminkeket szeretnétek még látni?

Puszii, Ivett



14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :) Nekem is olyan Avonos szemceruzám van, és imádom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : ) Én is szeretem használni, jó kis szemceruza : )

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Leggyakrabban én is ilyen bronzos sminket csinálok a Color Tattooval, elképesztően tartós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : ) Sok jót hallottam már erről a Color Tattoról hamarosan szerintem én is kipróbálom! :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik, jól áll. :) Talán picit jobban elsatírozhattad volna a szemöldökcsontodnál, de egyébként szuper. :) A tusvonalad is nagyon szép. :) Ja és gyönyörű az ombre-hajad! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : ) Igazad van, élőben nem volt ennyire feltűnő, na majd legközelebb jobban odafigyelek rá! : )

      Törlés
  4. ez igen. bárcsak ilyen tusvonalat tudnák húzni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azért nekem sem sikerül mindig ilyenre,sőőt..:D:D Sokszor a tussal szenvedek a legtöbbet:D

      Törlés
    2. én azt nem tudom használni. sajnos. inkább ecsettel mókolok de messze van nekem ettől hidd el

      Törlés
  5. szép smink lett és szép a hajad is!
    a bb cream az jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : )
      Nekem ez a Maybeline BB krém nagyon bevált, szeretem használni. A fedése az alapozónál halványabb, én korrektort,és púdert szoktam mellé még tenni.

      Törlés
  6. Nagyon csini lett. Nekem sosem megy szép tusvonalat húzni... :D vagyis sosem lesz egyforma a két szememen. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )