Follow my blog with Bloglovin

2013. május 11., szombat

Essence That's what I mint felturbózva

A mai napra egy körmös poszttal készültem. Igazándiból rengeteg körömlakk van befotózva, szép sorjában majd hozom is őket! : )
Nos, a ma bemutatott  manikűr a héten készült, kedvem támadt egy picit alkotni. Először ombre körmöknek álltam neki, majd szépen belenyúltam az egyikbe és el is ment a kedvem tőle. Aztán gondoltam nyomdázok egyet na az sem jött össze..Végül mi is legyen, hát valahogy piszkálta a fantáziámat a díszítőcsík, és végül mellette döntöttem, és persze csillogós lakkot sem hagytam ki.. :)

És végül megszületett ez a mani:



Essence That's what I mint menta lakkot két rétegben kentem fel, majd miután megszáradt, a középső és nagyujjamra került két réteg Aden 12-es számú csillogós lakkból. A többi ujjamra pedig az Ebayről rendelt díszítőcsík került. A nagy lelkesedésem után eszméltem rá, hogy ez nem sokáig fogja bírni, ami utána ki is derült, mert fedőlakkal is olyan fél napig bírta, utána szép sorjában jött fel a szélénél az összes.Szerencsére nem voltam annyira kiakadva, ugyanis mostanában naponta lakkozom a körmöm :D
De azért lehetne tartósabb is, mert szép manikat lehet velük alkotni : )


Felhasznált lakkok:


Nos, nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett

12 megjegyzés:

  1. Csodás. Szerelem első látásra. Na meg az összesre! :D

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, jól mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a menta ezüst párosítás :) arannyal is szuper lenne!

    VálaszTörlés
  4. Tökre sok ilyen csikom van. De nem bírják tényleg. Most már ilyen szivacsos technikára használom őket.
    A szin kombod tetszik.♥

    VálaszTörlés
  5. Csodás a menta és az ezüst együtt. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm csajook! : ) Örülök hogy tetszik nektek! : )

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett! Szép ez a lakk, és a díszítés nagyon tetszik. =)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )