Follow my blog with Bloglovin

2013. május 9., csütörtök

Essence Girls on tour trend edition


Eyeshadow Palette

Lip and Cheek Creme

Nail Polish
Voyage,voyage!, Sightseeing!, Hop on,hop off!, Tickets, please
Eau De Toilette

Pocket Brush and Mirror

Phone Carm

Nemrég két új trend kiadás is napvilágot látott, az egyiket már bemutattam, ha még nem láttátok megnézhetitek ITT, de nem akartam lerohanni titeket mindkettővel egyszerre, így ma hoztam a másikat.
Mivel nyári kiadás, mi másról is szólhatna mint a nyaralásról? Az elgondolás nagyon cuki szerintem és a design is megfogott. Bár ebben a kollekcióban nincs annyi hűű de milyen jóó dolog, azért a szemhéjfesték paletta így elsőre jónak tűnik, és a körömlakkok közül is az utolsó kettő nagyon tetszik. Találunk még krémes arcpirosítót-és ajak szinezőt, én nem vagyok oda ezekért a krémes pirosítókért, egy másik kiadásból már vettem egyet, de nem kedveltem meg. Egy 10 ml-es kiszerelésű parfüm is megtalálható, és nagyon cuki és hasznos a zsebhajkefe. A telefondísz is fantasztikus, kötelező darab fényképészeknek és fotómániásoknak :D
Megjelenés: Június és Július között. Magyarországi megjelenéséről még nem tudok semmit, de a két trend kiadás közül gondolom valamelyik biztosan megtalálható lesz otthon is.

Nos, nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett




2 megjegyzés:

  1. Nekem ez nagyon tetszik :) Jópár dologra lecsapnék ha lenne itt is :)

    VálaszTörlés
  2. ez a telefondísz nagyon cuki. és a zöld körömlakknak is bájos színe van

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )