Follow my blog with Bloglovin

2013. május 24., péntek

Személyes Tag

Ma egy személyes posztot hoztam nektek, én nagyon szeretem ezeket másoknál olvasni, ez a fajta nagyon megtetszett, még Petronella's blogján találtam, és gondoltam, hogy kitöltöm én is : )

1.Van kedvenc sorozatod?
Amióta rábukkantam a Pretty little liars sorozatra, azóta olyan szinten rákattantam, hogy az nem igaz  :) Ha már nem tudtam egy napig megnézni a legújabb részt, akkor már minden bajom volt:D
Jelenleg ő a kedvenc sorozatom, és már csak 18 napot kell várni az új évadig! Juhúú :D




2.Sorolj fel 3 helyet ahová el akarsz jutni!
Sok helyre szeretnék eljutni, nagyon szeretek világot látni! De ha hármat kellene választani akkor Hawaii, Párizs és Amerika-ahol nagyon szívesen leélném életem hátralevő részét! : )

3.Melyik a legtávolabbi hely ahol jártál? 
Írországban, ott laktunk fél évig a barátommal.Nagyon szép hely, főleg Dublin,pont nekem való, igazi nyüzsgő nagyváros: )
Igaz,most is cirka 1500 km-re lakom az otthonomtól,Németországban. : )

4.Sportolsz,sportoltál valamit?
Még az általános és középiskolás koromban nagyon szerettem kézilabdázni, és a tesi órákat is nagyon szerettem, akármit is csináltunk. Ma már egyre ritkábban sportolok, néha mikor rám jön akkor eljárok futni.

5.Játszol valamilyen hangszeren?
Nem igazán vagyok az a művész lélek ilyen téren, úgyhogy nem.

6.Kedvenc virágod?
A kedvencem talán a klasszikusnak mondható vörös rózsa,azzal mindig le lehet venni egy nőt a lábáról ;)

7.Kedvenc szerencseszámod?
A szerencseszámom a 3-as, már kiskorom óta : )

8.Szoknya vagy nadrág?
Jobban érzem magam a nadrágban, de néha azért előkerül a szoknya is.

9.Kedvenc parfüm?
Most a jelenlegi kedvencem a Prada Candy. Egy igazán csajos parfüm, nagyon szeretem az édes illatát : )
10.Van kedvenc márkád?
Szerintem már nem kell nagyon említenem, hogy a kedvencem a Tally Weijl. Meg tudnám venni az egész boltot, szinte nincs olyan ruha, amit nem vennék fel belőle :D Ha  pedig sportról van szó, akkor egyértelműen a Nike.

11.Magassarkú vagy lapos?
Mivel alacsony vagyok, 162 cm, így a legjobb barátom a magassarkú, mellette sokkal nőiesebbnek érzem magam, és magabiztosabbnak. Persze a rohangálós napokon inkább otthon hagyom, hiszem akkor jól jön egy lapos ballerina : )

12.Szoktál inni energiaitalt?
Nagyon ritkán iszok, egyébként nem jellemző,sőt a szénsavas italokat is kerülöm.

13.Van tetoválásod?
Ige,van már mutattam is a blogban, és még szeretnék is egyet-kettőt, de nem sürgetem a dolgot, majd ha már milliméterről milliméterre elterveztem hogy mit akarok, akkor el is készíttetem : )



14.Kedvenc napod az évben?
Talán a születésnapom : ) Szeretem azt a sok figyelmet ami olyankor rám szegeződik :D De nagyon szeretem még a karácsonyt is, azt a meghitt hangulatot, ami akkor jellemző : )

15.Mi volt a jeled az oviban?
Ne nevessetek: szék :D

16.Kávézol?
 Igen, anélkül szinte nem is tudok felkelni :D Az erős,főzős kávékat nem szeretem, inkább a kávékülönlegességekért vagyok oda. De próbálkozom leszokni róla.


17.Tél vagy nyár?
Egyértelműen Nyár! Imádom a meleget, a nyári bulikat, kiruccanásokat, a napozós semmittevést, pancsolást és még sok mindent. Sajnos mióta kint vagyok Németben ezeket annyira nem élvezhetem, de még akkor is a kedvenc időszakom.


18.Volt már halálközeli élményed?
Nem emlékszem rá,hogy lett volna, de nagyon sok dolgot úgy élek meg. Nagyon parázok a haláltól, és egy egyszerű betegséget is túlreagálok, bepánikolok, hogy mi van ha valami nagy problémám van.

19.Hány gyereket szeretnél?
Kettőt. Egy fiút, és egy lányt : )

20. Gondolkoztál már rajta mi legyen a nevük?
Még nem igazán, elég lesz akkor agyalni rajta,mikor már ott lesz az ideje : )

Nos, ennyi lett volna, remélem nektek is megtetszett, és ti is kitöltitek, nagyon várom a ti verziótokat is! : )

Puszii,Ivett

4 megjegyzés:

  1. Szió, azt hiszem ezt én is kitöltöm, ha nem baj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nyugodtan! : )
      Örülök hogy tetszik, és kíváncsian várom a tiedet is! : )

      Törlés
    2. Szuper. Már kint is van.:)

      Törlés
    3. El is olvastam: )
      Nagyon szupi lett! : )
      A szellemes sztori azért durva, én kiszaladtam volna a szobából a helyedben...:D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )