Follow my blog with Bloglovin

2013. május 1., szerda

Flormar 392: A holo szépség


Ma az újdonsült holo lakkomról lesz szó, amit már egy ideje kinéztem magamnak, és amikor lehetőségem nyílt rá, azonnal meg is vásároltam. 
Ez a szépség a 392-es nevet kapta, hiányolom nagyon a fantázia nevet, de hát ez van.
Az üveg a szokásos Flormar, annyi különbséggel, hogy ennek a kupak színe fehér, de ugyanúgy hosszúkás, ami tárolás szempontjából nem a legjobb, de én megbocsátom neki.
Az ecsete hosszúkás és közepesen vastag, nekem problémám nincs vele, szépen tudtam lakkozni.

És akkor most lássuk hogy mit is tud:


1 rétegben még nagyon gyengécske, de még így sem rossz.


2 rétegben már alakul, úgy voltam vele, hogy többet nem is kenek fel, mert én kettőnél több réteget nem szeretek használni. De aztán mégiscsak felkentem, és milyen jól is tettem..


Amint felkentem a harmadik réteget, még a nap is kisütött, így szinte csak ragyogtak a körmeim..:)



Sőt, a képek fele annyira sem tudják vissza adni, hogy mennyire is szépséges ez a lakk. Amióta felkentem, csak a körmeimet nézegetem, főleg ha kisüt a nap..:D Én imádoom! :)

Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, alap lakkot használtam, de most a fedőlakkot kihagytam, ha valakit érdekel mennyit bír, akkor majd szívesen megírom.

Ára: 570 Ft

Összességében én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a lakkal, és az áráról még nem is beszéltem, hiszen a holo lakkok igencsak borsos áron kaphatóak, úgyhogy ő még a megfizethető kategóriába tartozik, szóval én ajánlom mindenkinek aki nem akar több ezret költeni egy holo lakkra.

Nektek hogy tetszik? Kedvelitek a holo lakkokat?

Puszii, Ivett




9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szine van :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! *.* :)
    Ha arra járok, tuti megnézem magamnak! :)))

    VálaszTörlés
  3. Régóta tetszik ez a lakk, és annyira jó, hogy nem drága :) Nagyon szép, viseld egészséggel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : ) Igen, ennyi pénzért nagyon is megérii..:)

      Törlés
  4. Hmm, nagyon szépséges! Csillámos köröm forever *.*

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is odavagyok értük : )
      Szép napot neked is! :)

      Törlés
  5. nem vagyok oda a holo lakkokért, de ez tetszik. :))

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Úgy még nem próbáltam, de most hogy mondod..hamarosan sort is kerítek rá..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )