Follow my blog with Bloglovin

2013. május 27., hétfő

Heti képgyűjtemény


Újabb hét veszi kezdetét, jöjjenek hát az inspirációs képek:

Rózsák<3

Nagyon tetszik a falon lévő szívecske alakban felragasztott fényképek, és a plafonon a szívecskék..: )

Csillogós,masnis,virágos,pink..kell ennél több? :)

Élj a mának-kedvenc idézetem.

Hát ezekre nem tudok mit mondani..brutálisak<3

Egyetértek! Kell nekem egy ilyen póló :D

Hmm..de ennék fincsi dinnyét..

Nagyon bejön ez a karkötő,kár hogy ebay-en elég drágán árulják..:/

Neon zöld..de szép*.*

Nem tudom,ti hogy vagytok vele, de én imádom Kim stílusát, sminkjeit. Ez az egyik kedvencem! : )

Fonás megbolondítva virágokkal és gyönggyel,szerintem mesésen szép..:)

Kiegészítők és a köröm is love.

Bár a táska annyira nem jön be de az outfit többi része nekem perfect.

Egy kis DIY:ötletes és nagyon mutatós!


Hmm.és a végére hagytam a fincsiséget.feltuningolt eprek. nyamii

Szép hetet kívánok nektek csajook! : )

Puszii, Ivett

11 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép gyilkos.. pláne így este :D
    Nagyon tetszik az összes kép, a neon ruha és az az outfit isteni *.*

    VálaszTörlés
  2. Hát isten igazából minden tetszik! :D Az a barna szett az azték szoknyával és a rózsás mani talán a legjobban! =)

    VálaszTörlés
  3. Eper nutellával <3 :)

    Nagyon jó képeket szedtél össze, nálam is ma került fel a heti képes bejegyzés! :P

    VálaszTörlés
  4. azok a körmök, meg azok a ruhák meg úgy aaaa minden. *-*

    VálaszTörlés
  5. Oh az az outfit azzal a szoknyával <3 imádom!

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik kép tetszik!!
    Jól összeválogattad :)
    Talán a legjobban a manikűrök és a két neon ruha tetsziK!
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Tudsz adni linket hol találtál ebayen olyan karkötőt? Vagy hogy keressek rá? Ezer éve ilyet keresek! Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.ebay.com/itm/U-pink-Infinity-Antique-Silver-Bronze-korea-velvet-Leather-Cute-Bracelet-New-/130891113616?pt=Fashion_Jewelry&var=&hash=item1e79b7e490
      Itt az összes fajtát megtalálod! : )

      Törlés
  8. itt csak 700ft az a karkötő! :)
    http://www.ebay.com/itm/SIlvery-infinity-anchor-bracelet-velvet-rope-woven-rope-bracelet-charm-jewelry-/281120046592?pt=AU_FashionJewellery&hash=item41740f7e00

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,dejóóó,köszii :) Amikor én kerestem akkor még nem volt ilyen olcsón. De ez tényéeg jó áron van! :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )