Follow my blog with Bloglovin

2013. május 7., kedd

China Glaze: Pink Voltage (NEON)


Ma ismét egy China Glaze lakk van soron, és a hétvégén viselt manikűröm. Őt egy másik pink lakkal együtt Ágitól vásároltam. Köszönöm még egyszer! : ) Ez a csodás lakk is hamar belopta magát a szívembe. De mutatom is hogy miért:


Mint láthatjátok a Pink Voltage nevet viseli, és egy neonos árnyalat, amit én ugyebár imádok. Az ecset egyszerű, henger alakú, nem éppen a legjobb, én picit nehezebben festek vele, de nem vészes.
Első rétegben itt sem tudtam olyan tökéletesen felvinni a színt, de a második réteggel már szép lett az eredmény. Amin picit meglepődtem, hogy mattra szárad-hoztam is most képet róla- de most nem zavar, sőt még így is nagyon tetszik! : )
Egy igazi barbie pink árnyalat, nekem elsőre ez jutott róla eszembe : D

2 rétegben, fedőlakk nélkül

2 rétegben fedőlakkal


napsütéés : )

Végül feldobtam egy kis csillámmal:

Az Aden 12-es számú mini lakkját használtam a gyűrűs ujjamon.

Paris kókusz illatú fedőlakkot használtam. Őt azért jegyzem meg, mert szombaton készítettem el ezt a manikűrt, és ma fogom lemosni, de még semmi kopás vagy pattogzás nincs, még tökéletes a manikűr, csak a körömágynál fedezhető fel pici lenövés. A körmeim nem voltak kímélve, takarítás,mosogatás,hajmosás. És így is kiállta a próbát. Természetesen a CG lakknak is nagy szerepe van ebben.
Szóval most sem csalódtam a CG lakkokban, és ezt a fedőlakkot is ezentúl többet fogom használni..:)

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett


10 megjegyzés:

  1. jujj, gyönyörűű színe van, és különösen tetszik az a kis gyöngyházfényű csillogás, ami az utolsó előtti képen látható :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szépséges, főleg napsütésben : )

      Törlés
  2. Nagyon szép rajtad. ♡
    Jó hogy ezt választottad.
    En észrevettem az ilyen neonos lakkok többsége matt finisuek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Én is örülök neki: )
      Van egy két Moyra neon lakkom, azok mondjuk nem mattra száradnak.

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon tetszik!! Nekem is kelllll! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. : )
      Ha gondolod ebay-en már meg tudod venni 8 dollárért. Ha szeretnél linket is küldök : )

      Törlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *___*

    (ezzel szerintem mindent elmondtam :D)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )