Follow my blog with Bloglovin

2013. május 3., péntek

Mai smink-frizura-outfit

Elég régen volt ilyen poszt, de ma sikerült néhányat fotóznom, és a képek is viszonylag vállalhatóak lettek.

A mai sminkem viszonylag egyszerűnek mondható, nem volt több mint 15 perc az elkészítése. Arany színű Manhattan monómat használtam az egész szemhéjamra, majd húztam egy tusvonalat. A vízvonal alá az Avonos szemveruzát használtam, majd spiráloztam a kedvenc Maybelline spirálommal. A számat a Maybelline rúzsommal emeltem ki, aminek szépséges matt pink színe van, és imádom használni, mert nagyon tartós is.



Használt termékek:

A frizurám is nagyon gyorsan elkészült, és szerintem mindenki ismeri ezt a technikát, a nevét pontosan nem tudom,sorry..:) A lényeg az, hogy összegumizod a hajad, a guminál picit meglazítod, és visszacsúsztatod a hajadat.
 Ha nem látszana a pink hajgumim akkor még mutatósabb lenne szerintem..:)



Outfit:
Mivel felénk sajnos nincs olyan jó idő mint otthon, ezért nem lehet még rövidnaciba és topban szaladgálni, viszont sokat süt a nap, és olyan 15 fok körül van átlagban. Azért itt már ez jó időnek számit..:D



felső: Tally Weijl
hosszú ujjú: Colosseum
farmer nadrág: no name bolt(kínais)
cipő: Primark
táska: Primark

Nektek hogy tetszik? 

Puszii, Ivett

13 megjegyzés:

  1. a hajad az brutál szép !!!!!(minden más mellett persze :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,köszönöm, nagyon aranyos vagy! : )
      Igaz, megszenvedtem vele mostanság, nagyon hullott, de már kezd rendbe jönni úgy érzem : ) Hamarosan erről a témáról tervezek írni is..:)

      Törlés
    2. az enyém is nagyon hullott, de amióta vége a majdnem "féléves télnek, brr ", az enyém is kezd helyrejönni, de a végéből muszáj volt visszacsípni persze :(((
      Várom a bejegyzésed ! :))))

      Törlés
    3. Nekem sajnos már régebb óta hullott, majd 2 évig folyamatosan.
      Én is nemrég vágattam vissza a végéből, szerencsére nem kellett olyan sokat..:)

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy. A hajad mesés sminked csodás az outfit irigyelnivalo.:-)

    VálaszTörlés
  3. Ivett te fogyózol? Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy fogytál.
    Nagyon szép a hajad :) és jól áll a pink rúzs neked.
    A fülbevalódat hol vetted? Nagyon tetszik a kis szivecske, olyan cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm: ) A fülbevalókat itt kint Németben vásároltam az 1 Eurós boltban.
      Konkrétan nem fogyózok, csak mostanság félretettem az édesség evést, lehet hogy otthon a rohangálás meg a műtét miatt kevesebbet ettem, és ezért lehetséges. De én is észre vettem, és nagyon örülök neki,mert leginkább a combomról ment le, és jobban is érzem magam.:) Emellett most úgy látszik hogy kicsit több szabadidőm lesz, és eljárok majd picit sportolni, futni is, hogy kicsit formában tartsam magam :)

      Törlés
  4. Nagyon csini lett minden. =) Tetszik a táska és a cipő együtt nagyon! És a hajad még mindig nagyon tetszik. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm : )
      Nagyon szeretem ezt a táska cipő kombinációt, tényleg olyan jól passzolnak egymáshoz: )

      Törlés
  5. Csini szett, az a táska meg :o A sminked és a hajad is cuki! :)

    VálaszTörlés
  6. Csinos vagy, nagyon jó lett a sminked. Amióta kontaktlencsére váltottam, már én is merészebben sminkelek, most is van egy akció, megéri

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )