Follow my blog with Bloglovin

2013. május 13., hétfő

Heti képgyűjtemény

Hmm..jól indulhat a reggel egy ilyen finomsággal.. :)
A bajszos bögre meg nagyon nagy :D

Csodás együtt ez az arany, csillogós táska és platform. A karkötők is nagyon tetszenek.

Minden álmom egy ilyen nyüzsgő, forgalmas helyen élni..<3
Ti hogy vagytok vele?

Levendula színű körmök, és az a gyűrű..csodáás : )

Nagy vágyam egy ilyen elöl rövidebb hátul hosszabb szoknya vagy ruha..<3
Csodásan néz ki.

Mind a körömlakk színe, és a minta is mesés..:)

A másik álmom..gardróbszoba. Szerencsére már tervben van az új lakásunkba.: )

A színe nekem picit extrém, de az az oldalfonás...nagyon szépséges : )

Csillámpor..<3

Nagyon megszerettem a kék színt, főleg a körmömön, de szívesen használom majd a sminknél is.

Tökéletes hétköznapi outfit. : )


DIY ötlet: hogyan készíts magadnak gyűrűt : )

Hmm..fincsi reggeli..: ) 


Szép hetet kívánok nektek,csajook! : )

Puszii, Ivett



4 megjegyzés:

  1. Ó, azt a reggelit elfogadnám <3

    VálaszTörlés
  2. De szép képek :) Az a reggeli nekem is kellene :D

    VálaszTörlés
  3. Télen nagyon sok pillecukros kakaót ittam. :) Most persze dolgozhatom le a hatásait. :D
    A H&M-ben láttam nagyon szép asszimetrikus szabású szoknyákat, pont ilyen narancssárgát is. :)
    Gardróbom már van, de lassan nem férek el benne. :D

    Nagyon klassz képeket szedtél össze. :)

    VálaszTörlés
  4. Az a tengerparti kis ruci nagyon cuki! =) A soksoros gyűrű, az arany szett és a türkiz mani is nagyon tetszik. *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )