Follow my blog with Bloglovin

2013. május 18., szombat

Vásárolgatások-Haul

Tegnap ellátogattam a Dm-be, ez azért érdekesség,mert itt kint még sosem voltam, ugyanis 30km-re található tőlünk, és inkább mindig a Rossmann-ba mentem, ami itt a városban is van. De ezentúl komolyan mondom hogy többet fogok oda járni,mert a kínálat sokkal jobb,az árak is nagyon barátiak. 
Sminktermékeket az utóbbi időben nem igazán vásárolok, egyrészt mert az állandó termékekből,mint pl szempillaspirál,alapozó,ilyenek van bőven, és az újdonságok közül nem kelti fel mostanság semmi sem az érdeklődésem.Úgyhogy inkább a testápolással és a mindennapi tisztálkodáshoz használatos dolgokat vettem jobban szemügyre.

Na de lássuk mit vásároltam:


Balea borotválkozóhab,kókusz illatú: Ő nagyon felkeltette az érdeklődésemet,nem tudom, hogy otthon lehet-e kapni,mert hogy eddig nem vettem észre.Még ki sem próbáltam, de a fincsi illata már most is érződik : ) Alig várom hogy kipróbáljam: ) 1.35 Euró

Balea folyékony szappan,áfonyás illattal: Nagyon megtetszett az illata, ezért a kosaramban landolt..:) 0.65 Euró

Balea hideggyanta csíkok: gondoltam teszek vele egy próbát, remélem ugyanolyan jól teljesít majd mint az Isana. 3.45 Euró

Balea szemfesték lemosó: Az előző haulos postomban is szerepelt, és még igaz félig van, de már megvettem belőle az utánpótlást. Hamarosan írok róla egy bejegyzést is, hogyan teljesít, de szeriintem már lelőttem a poént ezzel..:D 1.45 Euró

Balea tusfürdő, áfonya illatú: Szeretem ezeket a tusfürdőket, az egyik kedvencem közülük a híres csokis volt, itt kint nagyon nagy a választék, és mivel van itthon még tartalékban is, ezért csak ezt az egyet vettem most, az illata megfogott..:)  0.65 Euró

Telefontok: Hát igen, engem is elkapott a Bajusz mániaa, ez van..:D És a színe is nagyon megtetszett. Őt az 1 Eurósban vettem egyébként. 2 Euró

P2 körömlakk liquid sand hatású: Nagyon kíváncsi voltam erre a liquid sand lakkokra, de nem akartam rögtön egy Opi-t venni,a Lovely után meg fájhat még egy picit a szívem.. de miután megláttam, hogy a Dm-ben található P2 márkánál megvásárolható, így tettem egy próbát. Összesen 5féle színből lehetne választani, de csak ez az 1 fajta volt éppen belőle..de nekem tetszik,már ki is próbáltam, poszt róla hamarosan! : ) 1.95 Euró


Ma pedig ellátogattam a kedvenc-Tally Weijl-boltocskámba, és milyen jól is tettem! : ) Remek áron fogtam ki ezeket a rucikat! :)

cipzáros kis kabátka/pulcsi
Hűvösebb időben,egy felső fölé szuper lesz, a cipzárnál a kék csík pedig nagyon megtetszett benne.
35 helyett 4.95 Euró

lenge anyagú felső
A cuki, színes virágok egyből megfogtak,bár az anyaga kissé áttetsző, szerintem szívesen fogom hordani :) Hátul hosszabb és egy picit fodros, és a tarkóm alatt a V-kivágásnál pont szépen látszódik a tetkóm is :)
15  helyett 4.95 Euró

fekete nadrág, oldalt díszítéssel
A fekete nacik mindig jól jönnek, a díszítés pedig nagyon tetszik: )
29.95 helyett 4.95 Euró

Nos, ezeket sikerült mostanában vásárolnom,most egy darabig visszafogom magam..:D

Ti mit vásároltatok mostanság? :)

Puszii, Ivett

11 megjegyzés:

  1. Ú, a p2 lakkra nagyon kíváncsi vagyok :) és a többi színt nem is tudod, hogy milyen lehetett? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2-re emlékszem, mert minta volt kitéve belőle.Volt egy rózsaszínes és egy sötét, azt hiszem fekete.

      Törlés
  2. Jó dolgokat vettél! :D Kérdésem lenne, az euróból lejött, hogy nem MO-n laksz! :D Melyik ország? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Egy ideje már Németországban élek : )

      Törlés
    2. Amúgy lejöhetett volna a Balea termékeken lévő német feliratból! :D Észlény vagyok :D

      Törlés
  3. Ó, az áfonyaillatú tusfürdőt nagyon megszagolgatnám :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fincsi illata van..:) Remélem érződik majd tusolás után is..:)

      Törlés
  4. A virágos fölső mennyire jól néz ki! Oda meg vissza vagyok a virágokért mostanában :D

    VálaszTörlés
  5. Ooo az a naci♥
    Nagyon szuper dolgokat vettél
    Mondtam én neked hogy furi a sand lakk:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:)
      Igen,fura,még nem tudom hova tenni..:D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )