Follow my blog with Bloglovin

2013. május 14., kedd

Essence Guerilla Gardening-02 Plant The Planet


Ma az essence új kiadásából hoztam nektek egy szépséges zöld lakkocskát. Múlt héten láttam, hogy megjelent nálunk a Rossmann-ban, és ebből a színből már csak egy darab árválkodott, így gyorsan le is csaptam rá, és hoztam magammal haza : ) Egyébként a kiadásból, amit megnézhettek ITT, még a sötétebb zöld színű körömlakk is tetszik, a többi már nem igazán fogott meg.

Na de nézzük is meg őt közelebbről.  Az üveg henger alakú, a kupakkal együtt, ami így nem a legjobb, de azért lehet vele szépen dolgozni, főleg ha megszokja az ember. Az ecset is hengeres és egyenes végű, nem a kedvencem, de most elnézem neki. 


A 02-es számú, Plant The Planet névre hallgat. A  színe gyönyörű zöld, leginkább a fűzöld jut róla eszembe, de napsütésben világosabb színt kapunk annál. Mostanában nagyon rákattantam a kék és ilyen zöldes színekre, nagyon örülök hogy őt megvásároltam, meg vagyok vele elégedve. A tartósságáról nem tudok még beszélni, de fedőlakkal szerintem 3 napot ki kell hogy bírjon, nekem meg annyi pont elég, sőt..:D

Picit csíkoz is, de nem vészesen, ennél a színnél pedig nem is kell rajta csodálkozni. Viszont a második réteggel már sokkal szebb az eredmény.Lehet hogy egy harmadik réteg sem ártott volna, de én maradtam a már megszokott kettőnél, nekem így is tökéletes.


És akkor lássuk:

2 rétegben,fedőlakk nélkül,napsütéssel*.*

 Sajnos az első rétegbe picit sikerült belenyúlnom,ezért a többi kép már fedőlakkal van.



árnyékban

napsütéés*.*

Végül feldobtam egy pici csillámmal a gyűrűsujjamat:



Fedőlakknak a NYC Turbo Dry Top Coat-ot használtam, amitől sajnos hamarosan meg kell válnom,mert már a negyedéig van, és eléggé besűrűsödött, meg alig érem már el az ecsettel. De én nagyon szeretem, gyorsan szárad, és már régóta vásároltam, szóval jól bírta.

A gyűrsujjamon az Essence Crazy Good Times 06 Glitterastic körömlakkot használtam.

Ára: 1.75 Euro

Sajnos Magyarországon ha jól tudom, akkor nem jelenik meg ez a kollekció, de aki máshol be tudja szerezni, annak nagyon ajánlom! : )

Nektek hogy tetszik?
Ti kedvelitek a zöld lakkokat?

Puszii,Ivett





15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép. :) Most vettem egy hasonló Astor lakkot. A csillám nagyon feldobja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii: ) Lesz róla esetleg poszt is? Mert én kíváncsi lennék rá : )

      Törlés
  2. aaaa. de gyönyörű *.* a csillám meg mindegyik ujjadon jól mutatna^^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Látom te is kedveled a csillámokat,én is: ) De legtöbbször inkább csak a gyűrűsujjam díszítem, de igazad van az összesen jól mutatna: )

      Törlés
  3. Nagyon szép, jó ez a zöld:)

    VálaszTörlés
  4. Ezzel a csillámmal nagyon tetszik, magában nem igazán, nem tudnám kihasználni ezt a színt, valahogy nem illik hozzám meg a ruháimhoz se :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, imádom az ilyen zöld lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó, főleg a csillámmal:) én is épp most vettem egy hasonló lakkot, csak NYC-ben.

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok oda a zöldért, de egy ilyen árnyalatú lakkot már régen szeretnék. :D Pedig nagyon jól tudom, hogy felvennem sincs mihez. :D De olyan kis vidám.
    A csillámmal meg extra szuper lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : ) Én mostanában valahogy nagyon megkedveltem, bár nekem sincs sok hozzá való cuccom, de nem zavar különösebben :D

      Törlés
  8. Ein krasses Grasgrün =)
    Ich finde den Akzent am Ringfinger schön und passend!

    VálaszTörlés
  9. Ennyire zöldet nem igazán szoktam felkenni, pedig szép/szépek! :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )