Follow my blog with Bloglovin

2013. május 12., vasárnap

Szuper rúzstároló Ebay-ről

Péntek reggel a postás meglepett ezzel az Ebay-es csomagocskával, amiről azt hittem, hogy már elveszett, és igazából nem is vártam már. Ugyanis még február elején rendeltem, úgyhogy már több mint három hónapja csak vándorolt, de egyszer csak ideért hozzám : )


Egy picit meglepődtem, mikor kibontottam, és láttam hogy igazából semmi sem védte meg őt attól hogy út közben valami történjen vele, csak a dobozába volt beletéve semmi buborékos csomagolás..Ennek ellenére szerencsésen ideért, és nem esett semmi baja : )
Mondjuk elég masszív,ha jól tudom akril anyagú, de azért ki tudja mi történik vele a három hónap alatt mire ideér..:D


Szóval mikor kibontottam, akkor nem ért csalódás, ugyanolyan mint a képen volt, semmivel sem másabb, nagyon tetszik : ) Alig vártam hogy kipróbáljam, hogyan is mutatnak benne a rúzsok :D
Oldalnézet- itt látszik, hogy lépcsőzetes megoldású, ami nagyon tetszik, mivel nem vesznek el benne a rúzsok, mindegyik látszik rendesen, nem takarja el az előtte lévő egyiket sem.


És íme, kipróbálva: ) Nem lett tele, mert a sminkcuccaim háromnegyede most otthon maradt sajnos, fáj is a szívem miattuk,hogy nem lehetnek mellettem.:S :D 
Összesen 4 sorban 4 rúzs fér el, így 12 darab rúzsnak ad otthont :) Elég átlátható tényleg, ha tele lenne, akkor is könnyen megtalálnám az adott rúzst.

Én nagyon elégedett vagyok a termékkel, igaz picit előbb is ideérhetett volna..:D
Nagyon ajánlom mindenkinek, mert szépen rendszerezi a rúzsokat, nekem eddig ezzel gondom volt, de most már megoldódott.
Az ára 4 dollár volt, ennyi pénzért nagyon megérte. Szívesen adnák linket, de ennél az eladónál már nem találtam meg, és annyira nem is ajánlanám a szállítás miatt, mondjuk lehet hogy ez csak most nálam fordult elő.

Ebay-en rengeteg ilyen és ehhez hasonló tárolóból tudunk választani, én össze is szedtem nektek néhányat:
(az árára kell kattintani)

Oké, ez picit más féle, de fürdőszobába tökéletes, szemezek vele már egy ideje..:D

Ő pedig itt papírból hajtogatható össze, de szerintem nagyon kis cuki, és a pipere asztalra tökéletes : )

Egy másik eladónál sikerült megtalálnom az enyémet  : )

Ő is nagyon tetszetős darab, többféle sminkterméket, ecsetet tárolhatunk benne.

Ő itt pedig maga az áloom <3

Nos, nektek hogy tetszik?
Ti hogyan tároljátok a rúzsokat? :)

Puszii, Ivett








5 megjegyzés:

  1. Hála az égnek a rúzsok tárolásán még nem kellett elgondolkodnom... :D Azt a kb 1-et nem kell rendszerezni. :D De nagyon jó kis tároló. =)

    VálaszTörlés
  2. .en is ilyen tarolot hasznalok, elso 2 sorban azok a ruzsok vannak, amiket leggyakrabban hasznalok, felso 2 sorban spiralok, kisebb ecsetek, primerek. atlathato, praktikus :)
    a 3 honap azert nem semmi, a lenyeg hogy megkaptad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól kihasználhatóak ezek a tárolók: ) Igen, csak idetalált hozzám szerencsére..:)

      Törlés
  3. Nagyon jópofa, de az a 3 hónap.... :)

    VálaszTörlés
  4. Az eladó negativot érdemel
    Nekem tetszik ez a ruzstarto azt hiszem a jövőben rendelek en is;-)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )