Follow my blog with Bloglovin

2013. május 8., szerda

Gyantázásra fel! X-Epil, Isana- Vélemények

Mára egy olyan témát hoztam, amivel mi nők mindig is küzdünk:mégpedig a szőrtelenítéssel. Ugyebár többféleképpen is megoldhatjuk ezt a dolgot, az első-és egyben-legismertebb- a borotva, ami a legegyszerűbb és legfájdalom mentesebb megoldás. Igen ám, de sok negatívuma is van: gyors szőrvisszanövés, szúrós érzés és ezek után meggondolja az ember hogy ez jó megoldás-e. A lábamra nem szeretem ezt a módszert használni, de sajnos sokszor lusta vagyok a gyantázához hozzákezdeni és ezért ezt a lehetőséget választom.De ha belegondolok akkor így több időm megy el, mintha letudnám a gyantázást 1 óra alatt, és egy darabig nincs vele gond.

A másik az epilálás, ami szintén sokkal jobb,mint a borotva, de sokan nem kedvelik. Nekem nincs bajom vele, és gyakran használom is. Szeretem,mert igaz erre is több időt kell rászánni,de az eredmény jobb,tartósabb mint a borotvával.

De most át is térnék a mai igazi témára, a gyantázásra. Ezen belül két fajta opció létezik: a meleg gyanta- amit én szerintem jobb egy kozmetikusra bízni,mert picit macerásabb,persze otthon is megoldható- és a másik a hideggyanta csíkok. Én az utóbbit szoktam leggyakrabban használni.
Eddig nem sok félét használtam, talán csak ezt a két fajtát, ezekről szeretném elmondani a véleményem, tapasztalataim.


Először kezdeném az X-Epil hideggyanta csíkokkal. A dobozon sok pozitívumot leírnak róla, ezért kíváncsi lettem rám, és egy akció keretében még mikor otthon voltam meg is vásároltam. Az illata nagyon kellemes, arra nincs is semmi panasz. A maxi fogófelület is nagyon kényelmes használatot biztosít. DE sajnos nálam eléggé megbukott, a szőrszálat nem távolítja el rendesen, sokszor a felét otthagyta, igaz én előtte épp bűnbe estem és borotváltam a lábam, ami miatt megerősödött a szőr, de ez akkor sem mentség rá. Szóval a gyors használat már nem igazán állja meg a helyét. A másik probléma vele az, hogy ugyebár 6 dupla csíkot tartalmaz a dobozka, és az nekem a másfél lábamra volt elég, és így is próbáltam spórolni amennyire lehet. Ezért számomra ez a termék picit csalódás volt, én többet vártam tőle, igaz nem vagyok profi kozmetikus, de azért csak el tudok bánni egy ilyennel, szóval csak nem én voltam a béna, főleg ha eddig másik termékkel nem volt ez a probléma.2 darab kendő található benne, vele nem volt gondom. Még utolsó sorban elmondanám, hogy a használata után elég csúnyácska lett a lábam,ennyire nem szokott kipirosodni.
 Az ára 7-800 körül mozog, akciósan én 500 forint körül vásároltam meg.

A másik termék az Isana hideggyanta csíkok, belőle már több dobozzal is elfogyasztottam. Ennek nincs olyan jó illata, de viszont szépen,kényelmesen lehet vele gyantázni. Ennél több gyantacsíkot is kapunk, pontosan 10 darabot, ez a mennyiség nekem elég szokott lenni, sőt 1-2 marad is. (Még jó hogy volt ebből plusz darabom,mert ezzel fejeztem be az X-Epil-es gyantázást:D ) 4 darab kendőt adnak hozzá, nekem az bőven elég szokott lenni,sőt mindig marad is.
 Tényleg evvel a termékkel még nem volt negatív tapasztalatom, és legközelebb is őt fogom választani. 
A Rossmannban vásárolható csak meg,mert ugyebár a bolt saját márkája, és az ára itt 4 Euró. Magyarországon akkor gondolom olyan 1200 forint körül lehet,én eddig csak kint vásároltam ilyet, de aki tud pontos árat, az megírhatja, kíváncsi vagyok rá.
Igaz picivel drágább,mint a másik termék, de megéri az árát szerintem.

Szóval én az eddig használt két termék közül mindenképpen az Isana-t ajánlom,nekem ő tényleg nagyon bevált.

Ti szoktatok használni hideggyanta csíkokat? Ha igen,milyent?

Puszii, Ivett

5 megjegyzés:

  1. Én borotválkozok. Szerencsére nem vagyok szőrös típus csak alig alig kell borotválkoznom.
    Anno volt gyantam de nem szerettem. Valahogy nem érzem magaménak.

    VálaszTörlés
  2. Én is borotva párti vagyok. Mindig bűnbe esek a gyanta szó hallatán, de eddig még semmi nem vált be :/

    VálaszTörlés
  3. Az X-epil-ben én is nagyot csalódtam. Egyszer kaptam, és alig távolított el pár szőrszálat. Azóta mást nem próbáltam. Van epilátorom, amit imádok, bár csak a lábamon, mert ott nem fáj. De ezt is csak ritkán...ha van kezdem maceráskodni vele. Amúgy a borotva. Hamar megvan, és selymes fényű leszek! :D

    VálaszTörlés
  4. én mág nem használtam ilyen gyanta csíkokat :(

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Szerintem az Isana hideggyantacsík egyszerűen borzasztó. Egy csík maximum 5-10 szálat képes leszedni. Kidobott pénz volt :(

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )