Follow my blog with Bloglovin

2013. május 20., hétfő

Heti képgyűjtemény

Újabb hétfő,ezúttal még egy picit pihenhetünk, hiszen ma még ünnepnap van, még tart a hosszú hétvége : )
Hoztam a szokásos inspirációs képeket! : )

Csajook,hamarosan itt a nyár! : ) Felkészültetek már? : ) Sajnos nekem mostanság már nem jelent annyi kikapcsolódást,bulit, és csavargást mint régen, de azért így is nagyon várom..:)

Hmm.szeretem a gofrit, főleg ha ilyen fincsiségekkel együtt tálalják..:)

Karkötő rengeteg..:)

Sosem adom fel!! : )
Mostanában összegyűltek a problémák, de igyekszem megoldani őket! : )

Szépen elrendezett ékszerek, must have piperecuccok, és egy kis virág..:)

Citromsárga neon körmöök<3 Az ékszerek sem rosszak..:)

Laza,hétköznapi outfit.. :) A farmering nagyon tetszik..:)

I love nail polish...:) Kár hogy ez nem az én gyűjteményem:D:D 

Ez a körömlakk<3 Kelll...:D

Megint ez a ruha..egyszerűen nem tudom megunni.:) És ez a szín kombinációó<3

Virágszirmok..gyertyafény,de a legjobb a kilátáás<3 Öröm lehet így ellazulni.:)


Smink: ez a korallos-barackos rúzs nagyon bejön, azt hiszem be is szerzek egyet hamarosan! : )

Frizuratipp:laza,feltűzött konty. Nekem nagyon bejön.

DIY ötlet: megunt topból hajpánt :)

Hercegnős cupcake..<3

Szép hetet kívánok nektek csajok! : )

Puszii, Ivett

8 megjegyzés:

  1. Az a fehér-menta ruha valami álom :))) Jó képek! :)

    VálaszTörlés
  2. jajj az a ruha nagyon tetszik. *-*
    van 1 hasonlóm, de ez is nagyon cuki. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még hasonlóm sincs, de most már be kell szereznem egyet! : )

      Törlés
  3. Az az elöl rövid hátul hosszú ruci nagyon baba... =) Kell még egyet szereznem nyárra. :D
    A sárga körmör kép is isteni, és az ameriaki zászlós farmer sortos outfitet is elfogadnám... :D Bár nem hiszem, hogy ilyen rövid naciban jól tudnám magam érezni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kell olyan ruhaa : )
      Citromsárga lakkot meg muszáj lesz beszereznem..nagyon bejön : )

      Törlés
  4. nagyon klassz kép mind, tetszenek. :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )