Follow my blog with Bloglovin

2013. május 29., szerda

Balea olajmentes szemfestéklemosó-vélemény

Ma a Balea szemfestéklemosójáról fogom leírni a véleményem, amit már több mint egy hónapja használok, elég sűrűn, majdnem mondhatom hogy napi rendszerességgel. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud, mert eddig csak jókat hallottam róla.


A csomagolásról röviden: műanyag, kék tubusban található, a tetején a kupak csavaros, könnyen nyitódik/záródik.A termék 100 ml lemosót tartalmaz.
 A hátulján a termékleírás és többi egyéb mellett az összetevőket is olvashatjuk.Erről nem készítettem külön képet, ezért bemásolom a krémmániáról:

Összetevők (INCI lista):



A tetején a nyílás elég pici, ami az adagolás szempontjából nálam tökéletes, pont elég folyadékot tudok vele a vattapamacsra önteni, és nem kell attól félni, hogy sokat fogunk kilöttyinteni belőle,és tocsogni fog a vatta a lemosótól.

A folyadék állaga igen híg, leginkább víz szerűnek mondanám, és az illata nekem igazán kellemes, nem erős, és használat után nem érződik sokáig a bőrön.

Na de hogy mit is tud?
Kifejezetten szemfesték lemosó, az egész arcsminket nem célszerű vele eltávolítani.
A szemsminket hatékony eltávolítja, a szemhéjfesték,szemhéjtus, egyebek simán lejönnek dörzsölés nélkül.A szempillaspirál-ami nálam mindig két réteget jelent- eltávolítása picivel több időbe telik, a végeredmény nem lesz száz százalékos, de ahhoz képest szépen elbánik vele.
Vízálló sminkeknél nem használtam, így abból a szempontból nem tudok véleményt mondani róla, de ugyebár ez nem is azokra a termékekre lett kitalálva.

Pozitív tulajdonságai még, hogy olajmentes,alkoholmentes, egyáltalán nem csípi a szemem sem használat közben, sem pedig utána.
Aloe Vera kivonatot is tartalmaz, ami nyugtatja a bőrt, és nem irritál.

Egyetlen negatívumot tudnék említeni, az pedig a kiszerelés, ami csak 100 ml és ez a mennyiség nekem olyan másfél hónapig elegendő,de ha tényleg minden nap használnám,akkor olyan 1 hónap lenne. Szívesen venném meg nagyobb kiszerelésben is, hogy ne kelljen 1-2 havonta újravásárolgatni.

Ára, fellelhetőség: A Dm üzletekben található meg, 699 forint-ért.

Összességében én csak ajánlani tudom, ár-érték kategóriában nekem ez az eddigi legjobb szemfestéklemosó amit eddig használtam! 

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?
Melyik a kedvenc lemosótok?

Puszii, Ivett







6 megjegyzés:

  1. Hmm épp most gondolkoztam megvenni az olajos testvérét (jelenleg az Avon olajos szemfestéklemosóját használom, az nagyon bejött, de még akciósan is kb. 600ft az 50ml!!), de látom, ebben nincs szilikon, így lehet ő fog velem hazajönni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy próbát megér ;) Remélem neked is beválik majd! : )

      Törlés
  2. irigyellek.de nagyon. szeretnék én is ilyet :D de itt nincs.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért felétek is vannak nagyon jó cuccok, amiért én irigykedek..:D

      Törlés
  3. Én is szeretném kipróbálni ezt :) a Garnier kis zöld szemfestéklemosója bejött, de szeretek kísérletezgetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek új termékeket kipróbálni..:)
      Remélem neked is beválik majd ;)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )