Follow my blog with Bloglovin

2013. május 4., szombat

Best Blog díjat kaptam!

Tegnap nagyon megörültem, mikor az Angel Design 77 blog írója megajándékozott ezzel a díjjal. Még egyszer nagyon szépen köszönöm, a blog még nem kapott semmi ilyesmit, szóval ez az első díjam :)


Ezt a díjat a bloggerek osztogatják egymás között.
Számukra kedvenc blognak,bloggereknek.

Mit is kell tenni?



  1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat! 
  2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma! 
  3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Nos, a választás nem volt egyszerű,mert nagyon sok blogot szívesen olvasok, de sikerült.Egyébként nem értem, hogy miért van megszabva a rendszeres olvasók száma..de a szabályokat nem én találtam ki, ezért nem is változtatok rajta.

 A díjat ők négyen kapták:





Mindegyik blogot nagyon szívesen olvasom, és ajánlom figyelmetekbe, ha esetleg valamelyiket még nem ismernétek, hogy kukkantsatok be hozzájuk!  :)

Szép napot mindenkinek! : )

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )