Follow my blog with Bloglovin

2013. május 5., vasárnap

Catrice-Glamazona trend edition


Absolute Eye Color
01 Got the flower, 02 Lime heart is beating like a jungle drum, 03 Jungle treasure, 04 Carmourflage
2.79 Euro
Defining Blush
01 I'm a survivor, 02 I got the flower!
3.99 Euro

Lip Colour Pen
01 I'm a survivor, 02 I got the flower!
4.99 Euro
Liquid Gold Topper
01 Jungle treasure
3.99 Euro
Ultimate Nail Lacquer
01 Dirty Liana, 02 I got the flower!, 03 I'm the survivor, 04 Lime heart is beating a jungle drum
2.79 Euro

Crocodile Cracker
01 Carmourflage
2.99 Euro


Ma egy új trend kiadást hoztam nektek, méghozzá a Catrice-től. A design nekem nagyon tetszik, igazi vad, dzsungel hangulatot idéz elő. Igazán vidám, nyárias színeket találhatunk benne, a pirosítók nagyon tetszenek. A körömlakkok közül egyedül a zöld színű tetszik. Találhatunk benne krokodil hatású repedezős lakkot, de én ezekért a lakkokért nem nagyon vagyok oda.
(Még mikor bejött ez az őrület, akkor minden áron meg akartam szerezni az Essence repedezős lakkját, aztán sikerült megvennem, azóta talán kétszer ha kezembe került, és pedig ez már nem most volt. Ugyan ez a helyzet a mágneses lakkokkal..)
Megjelenés: Június és július között találkozhatunk vele az üzletekben, hogy Magyarországon megjelenik-e, nos azt még nem hallottam.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett







3 megjegyzés:

  1. Nekem van kroki lakkom. :-D kivételesen szeretem
    Általában nem figyelem a catrice te cuccokat. Ez sem érdekel különösebben.

    VálaszTörlés
  2. nekem a pirosítók tetszenek és a lip pen :)

    VálaszTörlés
  3. 2. és a 3. körömlakknak nagyon szép színe van. :)Mondjuk azt a pirosat már nem venném meg, mert hasonlót rendeltem az Avontól...

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )