Follow my blog with Bloglovin

2013. május 23., csütörtök

Essence Topper-15 Glitter On Me

Ma az essence egyik topperét mutatom be nektek, amire néhányan írtátok hogy kíváncsiak vagytok, szerettem volna ezért minél előbb megmutatni, de sajnos mindig közbejött valami.Na de ma eljött az ő ideje is : )
Ugyebár ez már nem újdonság, már olyan február óta elérhető, ám én csak áprilisban tudtam beszerezni, mivel itt kint nálunk nem dupla állványos az essence állvány, és ezek a termékek így nem jutottak el ide. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e de végül a kosaramban landolt,mert kíváncsi voltam rá hogy mit is tud.



A 15 számú, glitter on me névre hallgató topper rengeteg ezüst csillámot tartalmaz, és több színű hosszúkás glittert (szálakat) találunk benne, talán ez teszi érdekessé ezt a fedőlakkot.
Sokat gondolkoztam azon, hogy milyen lakkon mutatna igazán jól, végül úgy döntöttem, hogy egy nude lakkot fogok hozzá használni, az essence 70-es nude it-re esett végül a választásom.
 Egy rétegben használtam,majd a toppert egy illetve két rétegben is láthatjátok a következő képeken.
Az ecsettel egyébként jól ellehet oszlatni a szálakat, és kellő mennyiséget is vesz fel belőle.

1 rétegben


2 rétegben


Nos, azt kell hogy mondjam, hogy szép-szép, de nem lett a kedvencem. Talán üvegben jobban mutat mint a körmömön :D De persze azért próbálkozok majd színes körömlakkokkal is, hátha úgy jobban megkedvelem. : )

Nektek hogy tetszik?
Nektek melyik a kedvenc fedőlakkotok?

puszii, Ivett

20 megjegyzés:

  1. pasztell színű lakkokon, és egészen sötét lakkokon nagyon jó, én nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor kipróbálom hamarosan azokon is,hátha úgy jobban megkedvelem : )

      Törlés
  2. hmmm. nekem ez nagyon ....nem tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így ezzel a lakkal nekem sem igazán.de azért adok neki még egy-két esélyt : )

      Törlés
  3. Tetszik ez a lakk, de szerintem más lakkon szebb lenne. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szebb lenne valami sötét vagy színes alappal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy gondolom, majd legközelebb úgy próbálom ki : )

      Törlés
  5. Nekem megvan, és nagyon szeretem. Csak színesebb, sötétebb lakkon szebben mutat.

    VálaszTörlés
  6. Nekem ez nem tetszik...esetleg ha vastag abban lenne felkenve, talán, de így nagyon nem:/ a koromlakk a hibás, nem te:)) nehogy félreérts:))


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nem értettem félre. : ) Így ebben a formában nekem sem tetszik.

      Törlés
  7. Még mindig idegenkedek ezektől a csík alakú glitterektől... =( De azért szép. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Furák,az biztos. Még én is barátkozóban vagyok csak velük :)

      Törlés
  8. Szerintem bőven elég lenne, ha csak a szálak lennének a lakkban, már a sok apró csillám engem zavar, nekem nem jön be ez a topper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az nem zavar,csillogó mániás vagyok :D Bár lehet hogy úgy jobb lenne,kitudja :D

      Törlés
  9. Szerintem is szép-szép, de nem egy kell kategória :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan: ) De ha már megvettem,megpróbálom majd elhasználni, és színesebb lakkokkal párosítani,mert úgy lehetséges hogy szebben mutat : )

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )