Follow my blog with Bloglovin

2013. május 25., szombat

Fishtail braid manikűr

El kell hogy mondjam, mostanában nem tudok egy értelmes manikűrt sem elkészíteni,mert vagy a végeredmény nem sikerül olyanra mint szerettem volna, vagy belenyúlok mielőtt megszáradna a lakk. Ezért is örültem meg annyira tegnap, amikor sikerült ezt a mintát elkészítenem a gyűrűsujjaimra, vele is már többször próbálkoztam,és most a végeredmény nagyon is tetszett.


Az alap szín egy szép neon -nekem leginkább a Barbie pink jutott róla eszembe- Moyra, pontosan nem tudom a számát,mert lekopott már róla az évek során. Ugyanis őt már nagyon rég vásároltam, olyan 3 éve, azóta nagyon besűrűsödött, de még tettem vele egy próbát.

Hiába lett sűrű,attól szépen fel lehetett kenni a körömre, de a rétegek vastagok lettek,mondjuk azzal még nem is lett volna gond,mert hagytam neki időt bőven száradni, de még másfél óra után sem száradt meg rendesen, úgyhogy a zuhanyzás-hajmosás procedúra után, szép nyomatokkal lett tele...Szóval ennyi volt a szépséges manikűr.

A lakkot kidobni nincs szívem,még kevesebb mint a feléig van,szerintem majd lakk higítóval megpróbálom újból használhatóvá tenni.

De szerencsére előtte sikerült lefotóznom, ezek a képek még ép állapotában készültek.


A gyűrűsujjamra rátérve,a mintát 3 különböző körömlakkal sikerült elkészítenem, és a minta a fonásra hasonlít. Igazából nem is egy nagy ördöngösség elkészíteni, de azért el lehet rontani, sajnos nekem is sikerült már.
Láttam már ezt a mintát az összes körmön elkészítve, de nekem az már túl sok volt, nekem jobban tetszik ez a gyűrűsujj megoldás.
Szerintem sokszor fogom még használni ezt a technikát,mert nagyon megtetszett.

Sajnos egyszer utazás közben kifolyt, ezért van az a csufkaság a kupaknál..:S


Napsütésben*.*

Felhasznált lakkok:

Szerintem jól válogattam össze a színeket, és jól mutatnak együtt. : )

Ha esetleg kíváncsiak vagytok rá,hogyan készült, akkor hozhatok step-by-step-et is belőle.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett


31 megjegyzés:

  1. fonott kalács :D
    tokre jo lett..... és nem dobj ki lakkot.az szentségtorés:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor én vétkezem, hiszen landolt már a kukában lakkom? :/ :D

      Törlés
    2. Köszi : )
      Á ,meg sem fordult a fejemben, főleg hogy az egyik kedvenc színemről van szó :D
      Megpróbálom megmenteni a drágát..:D

      Törlés
  2. nagyon szép!! nagyon szép ez a baba lakk!! És jó lett a gyűrűs ujjad, nem ismerem ezt a technikát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Imádom ezt a lakkot, csak ne besűrűsödött volna be..:/

      Törlés
    2. Fodrászkellekesben lehet koromlakkhigitot venni. Kb 150 Ft a 10 ml:)

      Törlés
  3. Jó lett, vidám nyári kinézte van!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, nagyon tetszik! Én már dobtam ki lakkot, és ezzel nagyot vétkezem, tudom, de meg sem fordult a fejemben a hígító! :/

    Ezzel a mintával én még nem próbálkoztam, de legközelebb megpróbálom összehozni! :) A színek jól passzolnak egymáshoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nagyon régen én is dobtam már ki, van amikor már nincs más megoldás.
      De nagyon ajánlom a körömlakk higítót, és ha már ő sem segít rajta akkor kuka.
      Köszi, örülök hogy tetszik! : ) Kíváncsian várom a tiedet is! :)

      Törlés
  5. .tetszik...en tuti nem tudnam szepen megcsinalni :)

    VálaszTörlés
  6. De jól néz ki! Nem lenne rossz egy step-by-step róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik! :)
      Nemsokára hozom a step-by-step-et is! : )

      Törlés
  7. Nagyon kis aranyos mani lett, vidám ^^

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszik ez a fajta díszítés is, szupi :)
    és a china glaze lakk *.* csorog a nyálam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Ó ne is mondd, kedvenc körömlakkjaim egyike : )
      Tényleg megéri beruházni rá : )

      Törlés
  9. Nagyon ügyes vagy! Annyira tetszik!! Csomó ideig nézegettem :) a színek is nagyon jók együtt! Engem érdekelne a step by step :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii,örülök hogy tetszik! :)
      Hozom hamarosan akkor a step-by-step-et! : )

      Törlés
  10. Szép lett nagyon. Tényleg szépek a színek együtt. =) De régóta készülök ezt a mintát kipróbálni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii : )
      Én mostanában bukkantam rá erre a mintára, de úgy megtetszett,hogy muszáj volt nekem is kipróbálnom..:)

      Törlés
  11. nagyon tetszik, úgy már tényleg sok lenne, ha minden körömre kerülne, de így gyönyörű!:)
    én lakkot nagyon nem szeretek kidobni, a rosszabb állapotban lévőkkel is úgy vagyok, hogy valami pici mintához még jól jöhet, és általában úgy is lesz...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi : )
      Igen,mintákhoz is szuper lehet, meg tényleg a lakkhigító általában rendbe hozza..:) Csak most nincs nekem,majd ha hazamegyek beszerzek egyet : )

      Törlés
  12. megnézném a step by step-et én is!

    VálaszTörlés
  13. Annyira tetszik ez a technika, csak egyszer próbltam, de véletlenül elrontottam az elején, aztán már nem volt kedvem újrakezdeni :D De most megint megjött hozzá a kedvem, szóval el fogom készíteni! :) Szép lett és a színek is nagyon tetszenek így együtt!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )