Follow my blog with Bloglovin

2013. július 20., szombat

Essence Me and My Ice Cream nail polish- 04 Icylicious

Akik látták a tegnapi posztomat,azok már tudják, hogy sikerült beszereznem az Essence limitált Me and My Ice Cream kiadásából az egyik körömlakkot. Tegnap már nem tudtam róla írni, de ezt most pótolom.


Biztos voltam benne,hogy őt meg fogom venni és szívem szerint az összes lakkot megvettem volna,hiszen ehhez hasonló színű lakkom még nem volt.

A dizájn is nagyon tetszik, igazi cukimuki az egész kollekció. 
Az üveg nem a szokásos essence lakkokhoz hasonlít, hanem leginkább hordó alakú, a kupak színe pedig fehér, és picit vékonyabb mint az üveg. Egyébként jól kézre áll,nincs vele gond.
A kupakon lévő cimkén találjuk a kimondhatatlan fantázianevét-Icylicious, és a számát, ami a 4-es.
Összesen 10 ml lakk mennyiséget tartalmaz az üveg.

Az ecsete is eltér a többitől, nem tudom hogy a világos szín miatt, de nekem picit gondot okozott a szép felvitel.
A tökéletes fedéshez nekem 3 rétegre volt szükségem, és sajnos picit csíkozott az első 1-2 réteg, de a harmadikra már szinte tökéletes lett.
A színe egy szép barackszín, és nyugodtan mondhatom hogy egy pasztelles árnyalatról van szó.



A képeken fedőlakk nélkül látható.
Az állaga nekem picit sűrűnek tűnt, de még nem vészesen.
Az üvegen keresztül egy nagyon pici csillogás vehetünk észre, ha jobban megnézzük, viszont ez felkenve egyáltalán nem érvényesül, viszon ennek ellenére is egy nagyon szép színt kapunk.

Az ára: 1.75 Euró

Összességében örülök,hogy megvettem, a néhány apró hiba ellenére is, és szívesen fogom használni, ha egy visszafogottabb, de mégis különös, pasztell színű lakk után vágyódnak a körmeim :)

Nektek hogy tetszik?
Ti mit vásároltatok meg a kollekcióból?

Puszii, Ivett


10 megjegyzés:

  1. Kíváncsivá tettél :) A tartóssága milyen ? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról még nem tudok nyilatkozni,ma kentem fel, de majd megírom :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van. :)

    VálaszTörlés
  3. ugyi mennyire kis szuper szin ez:)
    jól tetted,hogy ezt vetted meg:) szerintem ez a legszebb a 4 lakk közül

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik ez a szín, szintén kedvenc a 4 lakk közül, pont a barackos pasztell hatás miatt. :)

    VálaszTörlés
  5. Jó kis lakk,szép a színe,és jól áll :)

    VálaszTörlés
  6. szp, én a mentát vettem meg ma :)

    VálaszTörlés
  7. Szép nagyon :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )