Follow my blog with Bloglovin

2013. július 10., szerda

Liebster Blog Award

Nagyon nagy örömömre ismét megajándékoztak engem,és két nagyon kedves bloggerinától is megkaptam ezt a díjat:


Köszönöm szépen csajok mégegyszer:

és 

Mindkét blog nagyon szuper, érdemes hozzájuk bekukkantani, ha még eddig nem tettétek meg!

Először is, én már nem adnám tovább a díjat,hiszen már szinte az összes blogon szerepel,ezért a kérdésekre szeretnék most elsősorban válaszolni.

Elsőként Plum Lipstick kérdéseire válaszolnék:

1. Mikor és miért fogalmazódott meg benned az ötlet, hogy bloggerina légy?
Az úgynevezett beauty blogokat már nagyon régóta követem figyelemmel, de sokáig el sem tudtam volna képzelni, hogy én is belekezdjek a blogolásba. Itt Németországban sajnos nem igazán tudom kivel megosztani a csajos dolgokat,tapasztalataimat,és ezért egy nap csak úgy döntöttem,hogy mégis belevágok, hátha esetleg érdekel majd valakit az amit leírok, és esetleg tudok majd segíteni a tesztekkel amit leírok.Most úgy érzem,hogy jól döntöttem, és szeretem ezt csinálni :)

2. Ha lehetne, mi lenne az a 3 dolog amit megváltoztatnál a világon?
 A környezet szennyezést megpróbálnám minimalizálni, az állatkínzókra azt a büntetést szabnám ki, amit ők követtek el szegény állatokkal, és végül a túl gazdag,-nem tudom már mire költeni a pénzem,mert annyi van-emberek pénzét szétosztanám a szegények között.

3. Fejtsd ki két olyan tulajdonságod, amire büszke vagy! :)

Céltudatos vagyok, és általában ha vmit el szeretnék érni az életben azt előbb-utóbb sikerül is.

4. Mik azok a tulajdonságok (külső-belső egyaránt), amivel egy fiú teljesen le tud venni a lábadról?

A külső tulajdonságok egyike a gyönyörű kék szem, na azzal nagyon le tudnak venni a lábamról,tényleg.
A másik nagyon fontos dolog, hogy nagyon figyelmes legyen és romantikus az illető.

5. Mire vágysz per pillanat a legjobban?
Egy nagyon fincsi jeges kávéra..:) És talán a lottó ötösre..:P

6. Milyen italt rendelsz az esetek többségében, ha betévedsz a kedvenc kávézódba? Miért? :)

Kedvenc kávézóm nincs,ritkán járok el ilyen helyekre. De általában cappuchino-t vagy latte machiato-t rendelek.

7. Mondj Magadról egy meglepő információt!

Jobban szeretem a más főztjét,mert az számomra mindig finomabb,mint amit én készítek..:D

8. Mi a legfőbb vágyad, mit szeretnél a legjobban elérni az életedben?

Szeretnék Amerikában élni, és folyékonyan angolul beszélni.

9. Van valami szépségápolási "Beauty"-dolog, amiben béna vagy?

A szemhéjtussal néha akad egy kis nézeteltérésünk,ilyenkor az istenért sem sikerül mind a két szememen ugyanolyanra..

10. Ha van, mi az, amit szívesen kipróbálnál / megcsinálnál, mert vonzz, csak nem teszed, mert nem mered? (drasztikus frizura változtatás, sorozatba való jelentkezés, a plátói szerelmed randira hívása..:)))

Szívesen jelentkeznék az Éden Hotel következő részébe, de nem tartom magam annyira bevállalósnak és vagánynak ezért inkább csak a néző szerepét töltöm be ezután is..:)



Thymmike kérdései:

1) Miben érzed magad a legjobbnak?
Nincs olyan tulajdonságom,amivel kitűnnék sajnos.Nem igazán tudok erre mit írni..

2) Legnagyobb sikerélményed?
A jogosítványom megszerzése..:D

3) Legjobb tulajdonságod?
Nagyon figyelmes vagyok, szeretem meglepni a szeretteimet ajándékkal,aprósággal,vagy akár egy finom sütivel :)

4) Mivel lehet az őrületbe kergetni?
Az ostoba embereket nagyon nem bírom, és talán még az igénytelenség az,ami nagyon feldühít.

5) Kedvenc időtöltésed?
Sorozatnézés, és lakkozás :D

6) Mivel vagy a legjobban megelégedve magadon külsőleg?
Talán a hajammal..

7) Kutyás vagy vagy macskás? ( Bocs, ezt nem lehetett kihagyni :D )
Mindkettőt nagyon szeretem, de mivel van egy nagyon édes és tündéri gyerekem,akarom mondani kutyusom,ezért a kutyákat választom. :)

8) Bloggerek akiktől inspirálódsz?
Nem tudnék most úgy egyet sem kiemelni,sok jó,és ötletes blogot olvasok.

9) Kedvenc körömlakk márkád?
Húú,ez jó kérdés..talán a Flormal

10) Több olcsó, vagy kevesebb drága? Gondolok itt ékszerre, körömlakkra, ruhára vagy akármi másra.
Inkább az olcsóbb és a közepes kategóriájú termékeket szoktam nézni, és megvásárolni. Nem tudnék kiadni mondjuk 50 vagy 100 ezret egy táskára vagy cipőre az tuti..

Köszönöm még egyszer a díjat csajook! :)

Puszii, Ivett

4 megjegyzés:

  1. Én is pont a szemhéjtust írtam a beauty-bénázáshoz... :)
    Ez úgy látszik általános probléma... :)

    Egyébként nagyon ötleteseket írtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii,örülök hogy tetszett :)
      Szerintem is általános probléma, és irigylem is azokat akiknek ez nem okoz gondot..:D

      Törlés
  2. Nah nekem pont a jogsi volt életem legnagyobb kudarca. :D
    A gyerek résznél pedig majdnem dobtam egy hátast. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére minden sikerült elsőre..:)
      Mi úgy állunk hozzá,hogy ő a gyerekünk,mert tényleg annyit kell vele,foglalkozni,meg törődni, sőt néha rosszabb is mint egy gyerek. :D:D

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )