Follow my blog with Bloglovin

2013. július 12., péntek

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló-vélemény

Ma a Nivea egyik újdonságát mutatom be, amit talán még más márkáknál sem lehet megtalálni.
Mivel nagyon szeretek új termékeket kipróbálni, és tesztelni, ezért ez a termék is nagyon felkeltette az érdeklődésemet,és tudtam hogy előbb vagy utóbb úgy is megveszem. Kifogtam egy nagy akciót,és kb féláron meg is vettem már vagy 2 hete. Azóta szinte rendszeresen használom, és szeretném most megosztani veletek a tapasztalataimat.

Először is kétféle változatban kapható, a fehér tubusban a normál-amit én választottam-, és a másik kék tubusban pedig a száraz bőrűeknek ajánlott.


Elsőként is mit ígér ez a termék?

"A formula egy teljesen új, és kényelmes hidratáló testápolási formát tesz lehetővé. A bőrre való felvitelt követően a selymes hidratálót a víz aktiválja, és azonnal beszívódik a nedves bőrbe, tápláló és ápoló filmréteget képezve, ragadós érzet nélkül."


Szerintem sokan vagyunk úgy a testápolókkal, hogy nem szívesen vesszük elő-még ha a bőrünknek nagyon szüksége is lenne rá-mert sokáig tart mire beszívódik, és esetleg nincs időnk erre várni, vagy csupán a ragadós,ragacsos érzést nem szeretjük.

Eddig én sem szoktam minden nap testápolózni, mert nekem sincs türelmem ezekhez. De a bőrünket mégis hidratálni kellene minden nap. És akkor itt jön ez az újdonság ami megoldja az eddig említett problémákat!



A hátulján többek között találunk egy használati utasítást is.

Összetevők (INCI lista)
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Microcrystalline Wax/ Cera MicrocristallinaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Paraffinum Liquidum / Mineral OileoEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Cetearyl Alcoholeo|eu|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Hydrogenated Coco-GlycerideseoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Stearyl Alcoholti|eo|eu|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Myristyl Alcoholeo|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Maris Sal / Sea SaltEWG Kockázat: 0,  Sodium CarbomerEWG Kockázat: 0, EWG Adat: NincsenSodium Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,  Aluminum Starch OctenylsuccinateEWG Kockázat: 2, EWG Adat: NincsenPhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 3 - 4, EWG Adat: Korlátozott,  MethylisothiazolinonetaEWG Kockázat: 6,  LinalooliEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Benzyl Alcoholi|taEWG Kockázat: 6, EWG Adat: Közepes,  ButylphenylEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  MethylpropanediolEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  GeranioliEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Korlátozott,  LimoneneiEWG Kockázat: 6,  Alpha-Isomethyl IononeiEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes 


forrás:krémmánia

A használata nagyon egyszerű:

Első lépésként ugyanúgy tusoljunk le,használhatjuk a kedvenc tusfürdőnket.
Majd miután ezzel készen vagyunk, még a zuhany alatt a közvetlen vízsugárból kiállva kenjük be magunkat a Nivea zuhanyzás közbeni testápolójával, majd mossuk le, és már törölközhetünk is!

És ezzel meg is lennénk a zuhanyzással plusz testápolással is!



Az állaga ugyanolyan mint a többi testápolónak,krémes, közepesen sűrű, a színe is megegyezik.

A bőröm tényleg nagyon puha és selymes lesz a használata után.
Az illata kellemes, mondanám hogy az a tipikus Nivea krém illat, de csak enyhén érződik a bőrön, és ha este használom,akkor másnap reggelre el is múlik.
Egy diónyi mennyiséget szoktam használni, ez nekem elég szokott lenni. Már több mint 2 hete használom,szinte minden nap, és még nem vettem észre,hogy olyan sok fogyott volna belőle. Mondjuk nekem a nagyobb tubussal van meg.

Egyszóval nekem bevált, és nagyon szeretem használni, kellemes érzést nyújt, és puha selymes lesz a bőröm tőle, amit imádok!

2 méretben lehet kapni,az áraknak is utána néztem:
250 ml :1399 Ft
400 ml: 1899 Ft

Nem a legolcsóbb kategória, de akciósan is biztosan hozzá lehet jutni!

Ti mit gondoltok erről a termékről?
Próbáltátok már? Ha nem akkor kipróbálnátok?

Puszii,Ivett



6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Lehet csak én gondolom így de szerintem eléggé bizarr hogy zuhanyzás közben testápolót használni.Ahogy próbálgattam szerintem az állaga mint egy normál folyékonyabb testápolóé így nem látok különbséget bennük:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jobb,mint az átlagos testápolók,mivel nem kell várni, amíg beszívódik,és nem hagy ragacsos érzést sem :) De persze nem mindenkinek jön be ugyanaz..:)

      Törlés
  2. Igen, én kipróbálnám :) köszi hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :)
      Remélem neked is ennyire beválik majd,mint nekem :)

      Törlés
  3. Kipróbálnám, meg jónak hangzik, de ennyi pénzért kicsit sokallom, de ettől függetlenül jó lehet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos picit drága szerintem is,viszont ahogy írtam,biztosan akciósan is hozzá lehet majd jutni előbb-utóbb :)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )