Follow my blog with Bloglovin

2013. július 30., kedd

Újabb szerzemények-HAUL

Mivel jövő héten hazalátogatok egy kis időre, ezért elkezdtem kicsit vásárolgatni otthonra,és sikerült találnom néhány dolgot magamnak is :D De mindegyik dolgot annyira jó áron vettem, hogy egyáltalán nem bánom, hogy így bevásároltam.
Nos,lássuk miket találtam:

Tally Weijl rózsaszínű karóra: már régóta nézegettem ezeket a stílusú karórákat, ezért így akciósan örülök hogy megvettem. 12.95 helyett 4.95 Euró
Szívecskés pink ékszertartó:ez mindig jól jön,leginkább a gyűrűket és a pici fülbevalókat fogom bele tenni. 1.99 Euró
Fülbevalók: Ezekből sosem elég..ennyii :D 1 Euró és 0.75 Euró

Napszemüveg: A New Yorker-be is benéztem melltartót venni, és végül ez a napszemüveg is velem jött. 4.99 Euró
Körömlakk szárító masina: mivel állandóan lakkozok, ezért nagyon kíváncsivá tett ez a kis szerkezet, és gondoltam hogy megér egy próbát..1.99 Euró
Rival de Loop Young Baked Bronzer: Imádom az arcpirosítókat, és ezért szerettem volna egy jó bronzosítót is beszerezni. Eddig jól teljesít,szeretem használni. 2.75 Euró

Körömmatrica: Eddig nem igazán érdekeltek ezek a matricák, de most ez a minta nagyon megtetszett, plusz ez a 3D hatás nagyon szuper. még nem tudom mikor használom el, de majd megmutatom nektek is biztosan. 1 Euró
Körömdíszek: Többféle minta, gyöngyök, fólia, masnis minta..imádom :) 1 Euró

Artdeco körömlakk: a múlt héten érkezett ez a szépséges lakkocska, amit facebookon nyertem..:) A színe szép intenzív narancs, hamarosan ki is fogom próbálni. Sajnos nagyon csúnyán le meg betörtek a körmeim, de azért igyekszem minél előbb rendbe hozni őket, és hozom a manikűröket ezekkel a lakkokkal.
Manhattan Super Nails lakkok: Oda vagyok a Playboy-os dolgokért, úgyhogy ezzel a kollekcióval nagyon megfogtak engem. Szívem szerint az összes színt megvettem volna, de az ára picit visszatántorított tőle. A csillogós 2.95 Euró a sárga pedig 3.95 Euró.
Maybelline Polka Dots: Sajnos a négy szín közül csak ebben az egyben volt elérhető,viszont nem bánom, mert a swatchokat nézegettem már régebben róla, és ott nagyon megtetszett. 1.95 Euró


Neon Pink trikó
Tally Weijl
9.95 helyett 3.95 Euró
A színe miatt egyből megtetszett..*.*

Mintás ruci
Tally Weijl
25.95 helyett 4 Euró
A minta nagyon szuper és a hátán lévő kivágás miatt imádom <3

Saru ezüst színű
Tally Weijl
12.95 helyett 6.95 Euró
Egyszerű, de mégis nagyon mutatós,mióta megvan szinte minden nap használtam eddig..:)

Nos, ezeket vásárolgattam mostanában.

Nektek hogy tetszik?
Ti milyen szuper cuccot szereztetek be az akciók során?

Puszii, Ivett


7 megjegyzés:

  1. tökre jó dolgokat vettél
    nekem a pink ruha nagyon tetszik.biztos nagyon csinos vagy benne:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper dolgokat vettél!:DD

    VálaszTörlés
  3. A lakkokra nagyon kíváncsi vagyok! :) És a neon felső is szép! :)

    VálaszTörlés
  4. húú az az óra és a fülbevalók, és a szandál!

    VálaszTörlés
  5. De jó körömlakkokat vettél:)nagyon tetszenek, és persze a rucik is :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó... minden nagyon tetszik :D
    Ha kipróbáltad a körömlakkszárítót írd már meg h milyen :)

    VálaszTörlés
  7. úú de szupi dolgokat vettél *.*

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )