Follow my blog with Bloglovin

2013. július 8., hétfő

Heti képgyűjtemény

Megint iszonyat gyorsan eltelt a hét..de végre tegnap már kikeveredtem a strandra is,az idő hála az égnek elfogadható volt, és a nap is szépen sütött. Otthon gondolom nem kell mostanában ezen izgulni,mert azért már oda talált egy ideje a nyár..:)
Na de nézzük a heti inspirációs képeket:

Most igazán jólesne egy kis hűsítő,nektek?

Mennyire cukker ez a bikini..:)

Mostanában nagyon hódít az azték minta, a ruhákon is bejön és ezen a manikűrön is csodás..:)

Maxi ruha-eddig nem tudtam volna elképzelni magamon, de most már nagyon bejövős..

Hmm...mostanában minden nap megeszek egy nagy adagot belőle..az egyik legjobb dolog a nyárban,imáádom.

Ezek a gyűrűk egytől egyig mesések, a manikűrről nem is beszélve..

Azték mintás ruci,szép-szép,ugye?

Heti sminkötlet:élénk pink rúzs és kevésbé hangsúlyos szemek. még mindig a kedvenc.

Heti frizuraötlet: Ismét egy csodás hajkölteményre bukkantam...*.*

Heti DIY: Egyszerű flip-flop papucsból vagány szandit! Ötletes és egyedi.

A végére pedig macaron sokasáág...nyam-nyamm.

Kellemes Hetet kívánok nektek csajook! :)

Puszii, Ivett



4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz képek! :) A kedvenceim a bikini, az azték mintás köröm és a maxiruha. :) A diy-szandál pedig nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,azt a bikinit nagyonis elfogadnám..kár hogy még nem találtam hasonlót sem sehol..:/ Az azték mintára pedig most nagyon rákattantam,de ez látszik is :)

      Törlés
  2. Jaj azért az azték mintás ruciért most oda vagyok. :D Az azték köröm is cuki, és a gyűrűk... =) Pont most készülök azték mintás körmöket festeni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú akkor nagyon várom a posztot róla..:) Nekem nem biztos hogy lenne hozzá türelmem, de muszáj lesz megpróbálnom..:)

      Törlés

Várom a hozzászólásodat! : )