Follow my blog with Bloglovin

2013. július 1., hétfő

Színváltó körömlakk-Color Change Nail Polish Violet/White

Ma egy igazán különleges körömlakkot mutatok be nektek, amit a Born Pretty Store oldaltól kaptam tesztelésre,az előzőt ha még nem láttátok,akkor ITT megnézhetitek,ami egyébként egy neonos zöld sötétben világító szépség.


Ennek a lakkocskának külön papír doboza is van,azon is és az üvegen is fel van tüntetve,hogy színváltó tulajdonsággal áldották meg,több információt nem igazán tudtam leolvasni róla,mert több angol feliratot nem találtam.
Az üveg és a kupak egyformán duci, henger alakú.
Az oldalon a 4-es számot kapta és a Violet/White nevet.


A kupak közepesen vastag,egyenesre vágott, de a lakk állaga elég sűrű,ezért picit nehézkes az egyenletes felvitel, és mivel egy elég világos színről beszélünk,mert felkenve fehér színűvé változik, ezért sajnos csíkoz is picit. De ez fedőlakkal orvosolható természetesen, sőt csak a fehér színnél látszik, a rózsaszínnél már abszolút  nem.

Megpróbáltam az összes színvariációt lencsevégre kapni. Az első,kezdetleges állapot rögtön a felkenés után ez:
Fehér szín,néhol a körömvégeknél picit halvány rózsaszín.

Hőmérséklet hatására elkezd átváltani, a hideg hatására fokozatosan rózsaszínné változik. 

Próbáltam vízzel rásegíteni, ez történik ha hideg víz alá teszem a kezem:

Szerintem nagyon jó móka,elszórakoztam vele, amíg a körmömön volt..:D

A képeken fedőlakk nélkül látható.

Ára: $ 7.84
A szállítás ingyenes

Megrendelhető ITT

A -10%-os kupon kódot se felejtsétek el használni:

VETTG10

Többféle szín közül tudunk egyébként választani,ezek közül most ki is emelnék párat:

Ez a legeslegszebb közülük, általában készlethiány is van belőle,de most pont van raktáron,szóval ha megtetszett,akkor siessetek megvenni..:) 






Nektek hogy tetszik??

Puszii,Ivett




7 megjegyzés:

  1. Nagyon szupin bejön :O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ, nagyon jó színe van. =) Nekem kék színváltós lakkom van. =)

    VálaszTörlés
  3. Szeretném kérdezni, hogy tényleg ingyenes a szállítás? Köszi

    VálaszTörlés
  4. Tényleg ingyenes a szállítás? Köszi

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )