Follow my blog with Bloglovin

2013. július 3., szerda

Haul és egyéb szerzemények

Az elmúlt két hétben sikerült beszereznem egy-két dolgot,közülük néhányat nyertem, van amelyiket tesztelésre kaptam, és a nagy Sale felirat pedig engem is a hatalmába kerített.


Lovely Sand lakkok: Végre nekem is sikerült őket beszereznem, egy nagyon kedves olvasóm segítségével,amit mégegyszer nagyon köszönök neki! :) Imádom őket, már ki is próbáltam mindkettőt, tudom hogy már nagyon sok helyen találkozhattatok velük, de ha nem bánjátok hamarosan hozok róluk egy-két képecskét..:)
Moyra Nr.3 körömlakk: Ő is a Lovely lakkokkal együtt érkezett, sajnos itt kint nem lehet egy normális fehér lakkot találni, pedig a neon lakkok alá mindenképpen szerettem volna egyet beszerezni. 
Bebe More Reinigungmousse: A bebe újdonsága, már egy hete használom, és ha majd kiforr a véleményem vele kapcsolatban,akkor hozom róla a bejegyzést is.
Nivea zuhanyzás közbeni testápoló normál bőrre: Nagyon kíváncsivá tett ez a termék, és szerettem volna minél előbb kipróbálni. Nagyon jó áron jutottam hozzá,akciósan plusz kupont is fel tudtam használni, így szinte féláron kaptam meg. Egy hete használom őt is,és mindenképpen hozok róla is bejegyzést a közeljövőben.
Sun Ozon sonnenspray: Nyáron elengedhetetlen kellék, eddig csak naptejeket használtam,remélem ez a termék is beválik majd.


Ezt a cuki szettet nyertem a német Dm facebook oldalán, alig vártam hogy kézhez kapjam. :) Ezek az első Alverde termékeim,a spirált és a szájfényt többször próbáltam már,tetszenek, az alapozó viszont picit sötét nekem. :S


Ezt a csomagocskát pedig szombaton hozta a postás, meglepetés nyeremény...:) Mondanom sem kell nagyon örültem neki. A borotvát hamarosan ki is próbálom, a strandtáska pedig nagyon cuki, hasznát fogom venni a nyáron.


És végül ma betértem a Tally Weijl-be,és ezt a két rucit vettem összesen 5 Euróért,vagyis cirka 1500 Forintért van egy szettem,mert nagyon jól mutat együtt a kettő,direkt úgy próbáltam fel, hogy a szoknyához találjak egy felsőt.
Fehér top 
6.95 helyett 3 Euró.
Megpróbálok már több basic darabot venni,mert annyi mintás felsőm van,de kombinálni nem igazán tudom őket,csak sima farmerral és kész.


Maxi szoknya-fekete
19.95 helyett 2 Euró.
Sajnos értelmes képet nem tudtam róla készíteni,ezért megkerestem nektek a neten.
Egészen a mai napig el sem tudtam volna képzelni, hogy egy ilyet felvegyek,de ma valami megváltozott..:D
Felpróbáltam és nagyon tetszett,nagyon örülök neki hogy megvettem.


Már van több szettem,amivel szeretnék outfit képeket készíteni, de az a problémám hogy fotósom nincs, viszont szeretnék a szabadban készíteni képeket,mert azok nekem sokkal jobban bejönnek,mint a tükör előtti fényképezés. Amint találok megoldást a problémára,jönnek az outfit posztok is ;)

A közeljövőben pedig jónéhány termék tesztet tervezek, és a héten még egy versenyre készült sminket is szeretnék megosztani veletek.

Ti mit vásároltatok mostanában??

Puszii, Ivett



5 megjegyzés:

  1. Tojre jó h nyertél. Gratulálok. Én fél napot raszantam de semmi:-D
    A borotva nagy kedvencem szerintem neked is tetszeni fog.
    Nálunk most kezdődnek a learazasok. Remélem sikerül venni pár jó cuccost.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Én 3 napot szántam rá,de megérte :D
      Kíváncsian várom a te szerzeményeidet is :)

      Törlés
  2. szép színük van a körömlakkoknak :D a nyereményed is tetszik... ;)

    VálaszTörlés
  3. A maxiszoknya nagyon jó vétel volt! :) Kérek vele outfit fotót! :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a póló és a szoknya is. =) Tetszenek ezek a hosszú szoknyák (másokon). Én túl alacsony vagyok hozzájuk. :S Rólam párom szokta készíteni az egész alakos outfit képeket. De én például sokkal jobban szeretem az "outfit részlet" fotókat. :D Azokat magamnak is el tudom készíteni, ezért praktikusak. =) Várom a képeket majd. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )