Follow my blog with Bloglovin

2013. július 29., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok csajook! :)
A múlthéten sajnos megint eltűntem, de ígérem, hogy a héten már sokkal többet fogok nektek posztolni ;)
Kezdem is a heti inspirációs képekkel:


Úgy hallottam,hogy a hétre megint borzasztóan jó időt mondanak, ezért fogyasszatok minél több fincsiséget!


Nagyon bejövős ez az outfit,szinte tökéletes. *.*

Heti cukisáág..:))))

Nagyon hangulatos kis szoba, és igazán praktikus is ;)

Nyaaami,idee velee! ti is szeretitek? 

A minta nagyon szuper, és ez a neonos Orly lakk pedig nagyon csodás még mindig..

Pink gyönyörűségek..*.* Pont most vettem egy hasonló pink órát, a karkötőket szívesen elfogadnám hozzá..

Picit lazább outfit, de szerintem nagyon mutatós. Szeretem a hátul kivágott felsőket, a mintás naci pedig jól passzol hozzá.

Egy OPI csodát mutatok ma nektek be, szemkápráztató az biztos, főleg a szikrázó napsütésben*.*

Heti sminkötlet: imádom a bronzos szemfestékeket, és a hosszú,dús szempillákat. Plusz egy nude rúzs és egy kis bronzosító és egy szuper tökéletes sminket kapunk.

Heti frizuratipp: Készíts egy laza copfot, és egy hajpánttal bolondítsd meg a frizurádat! :)

Heti DIY ötlet: cipőfűzőből karkötőt! Annyira oda vagyok ezekért az ötletekért, most már nekem is elkéne kezdenem vmit alkotni..:)

És végül a heti édességadag ;)

Kellemes Hetet kívánok nektek!!

Puszii, Ivett









1 megjegyzés:

Várom a hozzászólásodat! : )