Follow my blog with Bloglovin

2013. július 19., péntek

Mai outfit és mini Haul


Nagyon rég volt már ilyen outfit bejegyzés,de a mai napra csak összehoztam egyet :D  
Sajnos nem sikerült értelmes fejet vágnom egyik képen se, de nézzétek el nekem..
Ezen a héten nálunk is nagyon meleg van, ezért próbáltam olyan ruhadarabokat összeválogatni,amiben nem sülök meg :D Ezért esett a választásom az egyik kedvenc shortomra.A fehér topot is imádom, őt nemrég láthattátok a Haul-os bejegyzésemben.
Mivel pink mániában szenvedek,ezért a kiegészítőim mind ebben a színben pompáznak.
Top: Tally Weijl
Short: kínai
szansál: Tally Weijl
Táska/Clutch: Tally Weijl
Óra: Tally Weijl 
Nyaklánc: 1 Eurós bolt

Ma csavarogtam picit a városban,és sikerült ismét egy-két ruhadarabot hazahoznom magammal:

Felső: 19.95 helyett 3 Euró
Nadrág 19.95 helyett 3 Euró

A felsőn lévő díszek nagyon megtetszettek,és mivel egy hosszabb fazon, ezért cicanadrághoz is tökéletes lesz, de a nadrághoz is nagyon passzol.
A nadrág színe neonos lime, a képen viszont ez egyáltalán nem jön át. Szeretem a színes nacikat, ezért nem tudtam ott hagyni :D

Végül a Rossmann-ba is betértem, ahol végre kitették a Me and My Ice Cream trend kiadást, és fél óra gondolkodás után ezt a körömlakkot hoztam haza magammal,de szívem szerint mindent megvettem volna..:D

Őt a mai nap folyamán még ki is próbálom, és reményeim szerint még ma hozom a manikűrt is vele :)

Ti mit viseltek ma?
Vásároltatok mostanában valamit?

Puszii, Ivett



10 megjegyzés:

  1. Milyen csinos vagy.
    Szerintem ilyenkor tényleg jó dolgokat lehet venni szuper áron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Bizony ki lehet fogni jó akciókat :)

      Törlés
  2. Csini szett, a sarud imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. Az a nyaklánc!!Euros boltban ilyet kapni?Merre??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Németországban vettem,otthon nem tudom merre lehet kapni..:S

      Törlés
  4. Nagyon szuper a felső és a lakk is csodásnak tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)
      A lakk nagyon szép,már ki is próbáltam :)

      Törlés
  5. Csini a szett, olyan egyszerű és nagyszerű. Nagyon tetszik a szandál, táska nyaklánc trió. =) és az a lime naci is szuper!

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )