Follow my blog with Bloglovin

2013. július 15., hétfő

Heti képgyűjtemény

Sziasztok Szépségek! De gyorsan telnek ezek a nyári napok..vagy csak nekem? De még mindig van időnk kiélvezni a meleget, a napozást, most pedig javában tombol a fesztiválszezon is. Ti voltatok valahol? 
Ismét összeszedtem nektek néhány inspirációs képet, hogy jól induljon a hét! :)
Imádjuk a nyarat,ugye?

Hmm..fincsi reggeli..:)

Virágmintás shortok*.* Nektek bejön?

Mesés színátmenetes manikűr..

Egy kis cukisáág <3 
Ti láttátok már a második részt? Szerintem nagyon jópofa :)

Tetszetős ruci, viszont a cipővel nem értek egyet..

Home made cseresznyés fagyiiii :)

A szandi nagyon szép, a kiegészítők és a türkíz köröm pedi nagyon Love..

Heti sminkötlet: Ritkán használok lila színt,nem isértem miért, viszont ezt mindenképpen elkészítem..:)

Heti frizuratipp: nagyon mutatós,és a meleg nyári napokra szuper :)

Heti DIY

És a heti édesség adag..:)

Szép hetet kívánok nektek!

Puszii, Ivett





1 megjegyzés:

  1. Az az átmenetes mani nagyon baró! És a zöld szoknya (ruha?) is nagyon tetszik. Én még nem láttam a Gru második részét, de már ideje lenne megnézni... :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )