Follow my blog with Bloglovin

2013. július 15., hétfő

Lovely Baltic Sand körömlakk Nr.3

A mai poszt főszereplője egy igen szépséges és igen híres lakkocska lesz, hiszen már nagyon sok blogon ódákat zengtek róla. Ezért nagyon agyaltam rajta,hogy megmutassam-e én is, de végül is úgy döntöttem hogy mindenképp,és remélem hogy valakinek még tudtam újat mutatni :)

Szóval a Lovely nem is olyan rég egy megújult állvánnyal jelentkezett, és voltak olyan kedvesek,hogy megajándékoztak minket egyelőre 3 színben kapható Liquid Sand hatású körömlakkal. Engem nagyon megfogtak vele, és nem is volt kérdéses,hogy előbb vagy utóbb beszerzem őket. Mivel itt kint nincs sehol sem Lovely állvány, egy darabig úgy volt,hogy augusztusig csak csorgatom a nyálam utánuk, és majd utána gyönyörködhetek bennük-mert csak akkor látogatok haza-de egy kedves olvasómnak hála nemrég sikerült élőben is megcsodálnom őket. 2 színben vettem meg, ezt a kéket és a sárgát választottam,őt is hamarosan bemutatom majd.

Szóval a körömlakk üvege picit dundi, viszont a matricás megoldás picit gagyi hatást kelt, de elnézzük neki. :)
Fantázia nevet sem kapott, csupán csak a Nr.3-as jelzést találjuk meg egy matricán.



Az ecsete közepesen vastag és hosszú, a vége egyenesre vágott, kellő mennyiségű lakkot vesz fel, és könnyű vele dolgozni.
A lakk színe egy gyönyörű tengerkék, és benne rengeteg ezüst csillámmal és pici glitterrel,amik csak úgy ragyognak ha fény éri őket :)


Lássuk milyen felkenve:






2 közepes réteget használtam, és a fedőlakkot itt is hanyagoltam.

A tartósságára sincs panasz, 3-4 napig simán el van a körmökön,kopás nélkül.

Egyszóval lenyűgöző ez a lakk, nagyon imádom!

Az ára is nagyon kedvező a többi Liquid Sand-hoz képest,pontos árat nem tudok mondani olyan 500-600 Ft körül lehet,plusz néha akciósan még olcsóbban is meg lehet szerezni.

Szerintem egy körömlakk mániásnak ez kötelező darab :P

Nektek hogy tetszik? 
Ti beszereztétek már?

Puszii, Ivett


11 megjegyzés:

  1. Imádom a Baltic Sand lakkokat, mindhárom megvan, de remélem még lesz több színben is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg van és annyira szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom,tényleg gyönyörű ez a lakk,nem is lehet nem szeretni :))

      Törlés
  3. ez a kedvencem, bár sosem sikerült még beszerezni:( majd hátha most, hogy kezd már kicsit elülni ez a lakk:D

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül minél hamarabb megszerezned :))

      Törlés
  4. Mostmár muszáj beszereznem ezt a lakkot. Eddig csak nézegettem, de nincs mese, legközelebb velem jön.
    Kaptál tőlem díjat:
    http://zizz05.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award_3725.html

    VálaszTörlés
  5. Ideje lenne már kipróbálnom ezt a lakkot. :D

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )