Follow my blog with Bloglovin

2013. július 13., szombat

Feather Nails

A héten megérkezett a Born Pretty rendelésem, amiben egy mintapaletta és körömdíszítéshez való tollak voltak. Nekem bejön ez a díszítés,és alig vártam, hogy kipróbáljam.
Végül tegnap sort is kerítettem rá, és most meg is mutatom hogy sikerült.


Pink színű tollakat rendeltem, és ehhez először ki kellett találnom, hogy milyen lakkokat használjak. Végül az Essence  146 That's what I mint körömlakkot használtam,és a Moyra Pastel 607-es számú lakkot a gyűrűsujjamra.
Mivel a csomagban 5 db tollat találunk, ezért egyértelmű volt,hogy csak a gyűrűsujjamra fogom használni. Egyébként nagyon egyszerű elkészíteni, viszont el is lehet rontani, nekem sikerült is először :D 

És íme a végeredmény:


A lakkokat 2 rétegben kentem fel, és miután megszáradtak, a gyűrsujjamra kentem 1 réteg átlátszó fedőlakkot. Erre ráhelyeztem a tollat,majd rá kentem még 2-3 réteg fedőlakkot, a végénél megigazítottam/levágtam a felesleges tollat és a többi körmömre is került még fedőlakk.

Ha ti is szeretnétek ilyen tollas körmöket készíteni,akkor ITT tudtok rendelni tollakat,több színből lehet választani.

Most akciósan $0.99-ért meg tudjátok rendelni, és a 
VETTG10 
kupon kódot használva még -10%-al olcsóbban juthattok hozzá!

Nektek hogy tetszik??

Puszii, Ivett


13 megjegyzés:

  1. Cuki lett! Én egyszer próbálkoztam tollal, de nem igazán akart a körmömön maradni. :S ELég ívelt a körmöm felszíne, és a tollnak nem tetszett, és felvált oldalt... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Nekem nem volt ilyen gondom vele,de nekem nem is olyan ívelt a körmöm :)

      Törlés
  2. húú ez gyönyörű lett! tetszik! ez a toll csoda szép! Én is szeretem ezt a lakkot nekem is meg van, de neked nem túl ragadós a lakk, a menta színű essence? szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii,örülök hogy tetszik! :)
      Én nem vettem észre ilyen problémát a lakknál,picikét sűrűbb az állaga,de nem okoz gondot a felkenésnél. Esetleg pici lakk higítót ha teszel bele,akkor szerintem megoldaná a problémát! :)
      Szép hétvégét neked is! :)

      Törlés
  3. Nekem is meg van ez az Essence-s lakk:) Nagyon szép színe van!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett a tollas megoldás, és a színhatás is :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges lett ^^ Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép én is ki szeretném már próbálni az ilyen manikat. :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Várom a hozzászólásodat! : )